Stockholm

Criserb nu mai vine la Stockholm, deci excursia motorizata pica. Adio Oslo, adio Copenhaga si Berlin. Pe celelalte le vazusem.

Asa ca mi-am luat bilete de avion. Fiind norocos, am gasit la 420 Ron. Dus-intors. Cu ocazia asta am facut si eu prima plata online cu cardul. Destul de banal si foarte convenabil.

Plecare pe 1, de la Baneasa. Escala la Budapesta, doua nopti la dus, una la intoarcere. In mod normal Budapesta m-ar plictisi, dar ma duc cu doua prietene, Didi si Iki. In Budapesta ne intalnim cu varul meu Stefan. Vine si el la Stockholm.

Retur pe 11 Septembrie.

Cazare la Budapesta: 25 de euro de persoana, camera tripla sau apartament, inca nu ne-am decis. Oricum, undeva in centru. Ofertele sunt generoase.

Mi-ar fi placut sa vad si celelalte orase, mai ales Berlinul.

Ramane din fericire excursia la Helsinki. Mi-am pregatit deja manusile, just in case. Desi stam doar 6 ore prin Helsinki, ma incanta foarte tare ideea ca dormim pe vapor. Am fost in Anglia cu ferry-boat-ul si a fost excelent. Din fericire nu am rau de mare, ba dimpotriva. Imi place enorm.

A mai fost cineva la Helsinki? Ceva propuneri, idei?

Nu stiu cum o sa arate Stockholm-ul toamna. L-am vazut in februarie, cand inca era iarna. Zapada si frig. Totul era inghetat, rece, linistit.

Greu de gasit coroane suedeze in Romania. Din fericire ma ajuta mama cu tranzactiile valutare. Si pe Iki. Didi se descurca.

Hint: nu va trebuie euro in Suedia. 🙂

One Response

  1. Berlinul ar fi meritat cu siguranta.

Leave a Reply

