Familia de bloggeri

Dupa ce am dat stirea privind cel mai tanar blogger al tarii, am onoarea de a surprinde inca un fapt istoric: prima familie de bloggeri din Romania.

Este vorba de familia lui Criserb. De tatal lui stiam mai demult ca are blog.

Dar acum aflu ca are si maica-sa.

Sunt surprins ca n-a sesizat si Criserb importanta acestei situatii. Probabil eu, in permanenta mea goana dupa senzational, am sesizat-o primul.

De acum inainte prevad schimbari profunde in societatea noastra.

Nu vom mai auzi chestii de genul: ”vezi ca te zic la mama”. Vom auzi: ”vezi ca pun comment la mama pe blog”.

Iar Criserb, cand o sa duca si el o domnisoara acasa cu intentii de casnicie, doamna Ghiocel07 o sa intrebe: ”dar cu se ocupa domnisoara…are blog? Si… parintii ei cu ce se ocupa? Ce blog au? “

Felicitari familiei Serb. Banuiesc ca stirea va fi preluata de evz. Oana… ai legatura.

7 Responses

  1. Haha, asa sa se intample. Toti bloggeri sa fie.

    ”dar cu se ocupa domnisoara…are blog? Si… parintii ei cu ce se ocupa? Ce blog au? “

    m-a dat pe spate😀

    Felicitari si de la mine familiei Serb …

  2. familia serb, super familie.
    unul mai simpatic ca altul, mai putin serb bucuresteanul…

  3. Multumesc canalia pentru remarca. Nu stiu cat de senzational este, dar nu puteam sa ma las mai prejos celor doi Serbulino. Oricum eu sunt o impatimita a internetului, daca se poate manca pe paine ar fi minunat.

  4. @canalia multumesc pentru cuvintele frumoase
    @mohui idem
    De cand cu blogurile astea mai am o suparare : azi nevasta-mea este pe locul 2 cu 217 vizionari iar eu, bietul de mine, doar pe locul 45 cu 124 vizionari… dar iti spun un secret NU SPUI LA NIMENI in doua zile…pregatesc lovituta de gratie…o sa vezi…

  5. Asa!
    Foarte bine! Voi pastra secretul absolut.

  6. Am lansat ofensiva mai repede, azi la ora 12,30 … vreau sustinere din spate…
    “Stiu ca scrie mai bine ca mine” dar eu sunt cel mai bun …nu-i asa ????
    Cand vin la Buc dau o bere,…doua…nu mai mult de tre!!!

  7. In privinta conflictului dumneavoastra cu sotia, prefer sa adopt o politica de neutralitate activa, model suedez ’41-’45 in sensul ca va permit sa comentati la mine in curte.
    Va doresc amandurora succes. Sa ajungeti amandoi pe locul 1, alternativ, o duminica unul, o duminica altul.

    Foarte tare ultimul video.

Leave a Reply

