Nu, n-am disparut

Dragilor, recunosc ca v-am neglijat grav.

Dar aveti putintica rabdare. Voi reveni in forta cu o surpriza la care lucrez acum. Va fi frumos, asta e tot ce va pot spune.

Observ si eu acum ca wordpress ne da taguri. Probabil e deja old news, dar eu acum am aflat si nu ezit sa remarc, in speranta ca se va oftica vreun frustrat.

Am fost la munte, la Obarsia Lotrului, sa vad o cascada si sa-i fac o poza. Iata poza:

Nu stiu exact cat am mers pe jos. Eu zic ca vreo 15 kilometri, totusi.

Ea este Iki. Puteti sa-i spuneti si Mihaitza, daca vreti sa o enervati. Cu ea am fost la cascada.

Si, ca sa imi transform blogul in blog, voi face aici un anunt, ca sa nu mai fie nici mama nedumerita.

Incepand cu data de 23 Septembrie 2007 eu si Iki suntem oficial impreuna. Locul deciziei? Ramnicu-Valcea. Ora? Aproximativ 22:30. Nu, consumarea debutului relatiei nu a avut loc atunci.🙂

Felicitari? Multumesc.

Daca asta m-a schimbat intrucatva? Probabil.

Daca m-as intoarce in timp as face aceeasi alegere? Sigur.

Daca sunt de parere ca o sa dureze? No idea.

Dar deocamdata…. da, puteti sa scrieti pe toate gardurile “Canalia+Iki=love”.

Urmatorul pas e sa o pun sa-si faca blog.

Pe curand!

Update:

Poza cu Iki din fata. Nu e mica, suntem de aceeasi varsta.

11 Responses

  1. Felicitari! Ma bucur sincer pentru tine!
    2 cerinte:
    – vreau o poza cu Iki din fata, asa din profilospate pare micuta rau ( la varsta ma refer)
    – vreau sa aflu detalii despre… stii tu, din alea picante!

    Gata, astept surpriza pe care ne-o pregatesti!

  2. Chiar incepusem sa ma ingrijorez🙂

  3. e inutil sa mai zic ceva. a ba nu: i’ll hunt you down like an animal daca mai faci pauze asa uriase de la scris. atat. nevastuica-ta

  4. Meserie. Brava.
    Nu, lasa fata-n pace cu blogu’. Orice blogger inrait ca tine are nevoie de o oama ‘normala’ langa el. Daca si ea incepe sa se blogareasca, cine mai are grija de voi?!🙂
    Unde-s pozele de prin Europa, unde-s pozele de cuplu, ce treaba avem noi cu cascadele dupe Lotru?😛

  5. 🙂

    Bravo Canalio sa ai grije de ea si sa n-o mananci😛

    O veste buna in aceasta zi… in sfarsit🙂

  6. Felicitari…nu ai gusturi rele…

  7. Nice, Iki a ta! Sa va fie bine :)!

  8. Faci adoptii :)) ? Mai am vre-o sansa sa ma adopti si pe mine desi am de 3 ori varsta lui Iki :))?

  9. Esti martor la asasinarea limbii romane!!!

  10. Iselem, ce ai cu mine? De ce pui linkuri la mine in blog? Ce, crezi ca am trafic si iti faci reclama aici? N-am! Vreo doi-trei insi doar.
    Deci… sa nu mai faci, da? Asa.
    Iti las filmul, ca imi place.
    Ba, mai mult, il pun si in blog. Esti fericit acuma?
    Merry Christmas!

Leave a Reply

