I am officially stupid.

Am primit de la o prietena un test de inteligenta. Am facut 106 puncte din 140. Deci? PROST!!! Oficial!
Asta e, ce sa mai fac acuma. Adica… nu cred ca se poate remedia ceva. Am si eu o varsta…

Prietena de la care l-am primit a facut 122 din prima incercare, apoi l-a luat de la capat si a facut 133. Sunt convins ca pana la sfarsitul saptamanii o sa ajunga la punctajul maxim.

S-a dat ora inapoi, dar numai cu o ora, nu cu 3, cum eram obisnuit pana acum. Pe toate canalele e la fel, si la robot aceeasi situatie. Sper sa se remedieze pana diseara. Acum la TV e ora 14, dar ar trebui sa fie 12.

11 Responses

  1. mai, se pare ca nici eu nu sunt mult mai sus decat tine, dar imi promit (solemn, mie insumi) ca data viitoare sa-mi aloc mai mult de 25 de minute ca sa-l rezolv :d

  2. right behind you! adica sa speram ca right…

  3. Ai mai incercat? Cate ai reusit la a 100 incercare?😛

  4. 115 in 17 minute….sunt la “high”

    insa….nu vreti sa stiti rezultatul la joculetul “park your car”😦

  5. 133 din prima. Dar nu e relevant, ca tine prea mult de viziunea in spatiu si observarea exclusiva a modelelor.

  6. Mda sunt oficial mai prost decat Canalia ..am facut 105 :)))

  7. Testul asta e aiurea.Daca raspunzi aleatoriu iti da un IQ de 80.Acum ma chinui sa obtin cel mai mic punctaj si nu reusesc :)))

  8. Gata ,am reusit sub 79😛

  9. Doamne fereste, voi chiar nu aveti nimic mai bun de facut?🙂

    Domnu’ Ziaru, bravo! 105 e un scor bun.

    Urati-mi bun venit pe blog, ca se pare ca stau pe-aici mai putin decat voi.

    O sa incerc sa mai scriu din cand in cand, desi am unde sa scriu, adica pe times.ro.

  10. Inscrie si tu Times.ro in Trafic sa vad si eu in ce ape te scalzi cu el:P

  11. Times.ro are un milion de unici pe ora. Nu il inscriem in trafic.ro pentru ca serverele lor nu suporta asemenea flux de date.

Leave a Reply

