Somnul ca eveniment

Descrierea imprejurarilor :

E 2:39 a.m. Am adormit ieri seara pe la 10 si ceva si m-am trezit azi la 1 si 20 a.m. Este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat ieri si probabil si azi. Sunt cele mai pretioase trei ore ale mele. Sper sa mai dorm de la 5 la 9, sa mai recuperez.

Stire bomba:

Ieri am debutat in lumea filmului, cu un scurt reportaj despre electoratul din Cismigiu. Il puteti vedea aici. Putina rabdare, la final e o glumita destul de buna. Vocea sunt eu.

Alte evenimente:

Sambata 24 nov. Mansarda lui Jumbo, Str. Berzei nr. 20. Trupa Pixels si inca unii inaintea lor.

Duminica 25 nov. Votat si la referendum si la europarlamentare. I feel so special now.

Decizii epocale:

Renunt definitiv la a mai avea muzica pe hard. Am Youtube, mi-am facut playlist. Adio mp3.

Nu imi voi face niciun plan pentru Revelion. Mereu pica. Daca vreti invitati-ma voi, vin cu camera, fac un film, va dau pe net morti de beti.

Evident am decis sa scriu din nou pe blog, desi timpul necesar imi cam lipseste. Asta e, Eliade dormea 4 ore si era mult mai prost ca mine (asa mi-a zis un nene dintr-o gara acum vreo 7-8 ani dupa ce i-am dat o tigare).

Judecata de valoare:

Data fiind noua ocupatie a lui Criserb de a-si consolida o viata casnica (cumpara mobila, are prietena care il suna de vreo 30 de ori pe zi) voi incerca sa umplu eu golul lasat de absenta lui dureroasa din online.

Recomandare:

Datorita inspiratiei pe care le-am furnizat-o, doua domnisoare(A Cherry si Another Cherry) si-au facut blog.

Story:

Eu, simtindu-ma retrograd, insipid, scarbit ca principala mea preocupare mintala e descoperirea timpului de dospire a painii de casa pe cale experimentala, precum si punerea pe picioare a unei afaceri cu livrari de paine inscriptionata cu numele clientului, m-am bagat in seama cu aceste doua Cherries, pe care le consider interesante.

Ele si-au asumat sarcina complicata [eu sunt un om(?) dificil] de a ma implica in proiecte de social networking si personal improvement.

Little did I know… dupa trei saptamani se pare ca eu sunt pana la urma interesant si acum sufar de un delicat sindrom pe care nu-l pot descrie altfel decat…. imaginati-va ca va duceti cu un desen de la gradinita la Rembrandt si tipu’ cade pe jos in extaz, zicandu-ti: “Maestre, m-ai spart!”.

Regrete, mustrare si amenintari:

Nu am fost invitat nici anul acesta la Blogaria (anul trecut m-am invitat singur). Fusu, stii ce inseamna asta, nu? Exact, mai scoatem un interviu.

5 Responses

  1. Iar ai ajuns vedeta ma… sa zicem ca te felicit… doar sa zicem😛

    … si criserb nu se retrage din online, doar o lasa mai moale… in scopuri mai nobile🙂

  2. pentru categoria stire bomba:
    da, vocea e el dar silueta…???

  3. Asa cum am precizat si in blogul Times.ro, la acest film a participat si Pantera.

  4. multumesc.

  5. daca ciresele, care sunt f dragute, se socializara cu tine, inseamna ca esti validat. vot maxim si keep up the good blogging skills care se exista:)

Leave a Reply

