Unchiul Canalia

Nu, nu m-am incurcat cu o femeie care are un copil si asa imi zice mie ala micu’. Chiar o sa fiu unchi, frate-meu realizand cu multa placere (banuiesc) frumoasa performanta de a concepe un bebelus. Bebelul are o luna si e in burtica la mama lui.

Vestea am primit-o ieri. Dupa cateva minute colegul Mocofanu a anuntat si el ca va fi tatic. Deci bebelii se vor naste aproape simultan.

Le-am prezis asa: al fratelui meu o sa fie fetita si Mocofanu o sa aiba gemeni.

Acum o sa-i terorizez sa le dea numele meu.

Fratele meu a luat deja decizia sa ma numeasca ministru al educatiei copilului. Va trebui sa ii pregatesc o bibliografie, sa incep cu el cateva cursuri de conversatie in engleza si franceza si, normal, putina matematica. Asta pana la 3 ani. De la 5 ani vom trece la logica si la filosofie.

Felicitari fratiorului si nevestei lui. Felicitari si familiei Mocofanu. Sa le traiasca.

Pentru a-l pune pe Zoso pe ganduri, declar ca saptamana trecuta mi-am schimbat avatarul de messenger, alegand unul cu un bebelus in brate. Dupa doua zile am primit si vestile.

2 Responses

  1. O sa fie un bebe frumos, destept, sanatos, vedeta!
    o sa aiba cel mai tare si mai Canalie unchi existent vreodata!
    O sa aiba blog inainte de primii pasi si o sa pregateasca complot/compot din burtica!
    Felicitari!

  2. Sa le traiasca!

    Daca Mocofanu o sa aibe gemeni, asa cum i-ai prezis… ce nume o sa le dea?🙂

Leave a Reply

