Noutati

In primul rand am avut un numar imens de vizitatori pe times.ro. Nu voi declara cifra exacta, pentru a lasa loc speculatiilor.

In al  optzecilea rand, am slabit un kil, conform noului meu cantar electronic, pe care l-am cumparat din magazinul Titan, etajul 2.

In al patrulea rand, am fost retinut de SRI si preotul Daniel de la Tanacu, in urma descinderii efectuate la sediul Times.

In al saselea rand sunt un pic trist, din motive evident personale, ca profesional e misto.

In al treisprezecelea rand,  sunt racit pentru prima oara dupa mai bine de un an.

UPDATE: Nu stiu ce sa mai zic de cantaru asta, pentru ca acum imi zice ca am slabit 4 kile. De unde, nu imi dau seama.

2 Responses

  1. no no…you’re fiiiiine!! you’re fiiiiiine!!😀

  2. tu, canalio, eu fost parasita prin sms, da?
    putin respect!

Leave a Reply

