Canalia si Que Pasa

Que Pasa e o carciuma, un loc unde tu, Iulia, nu ai voie sa intri deocamdata. General Praporgescu 13.

Acolo nu sunt neaparat foarte multi oameni deosebiti, mai degraba e o lipsa totala de oameni banali. Evident, Canalia e unul dintre cei mai putin banali oameni de acolo. In special datorita faptului ca are un urs pe care il cheama Roosevelt si inca un animalut, a carui specie ramane pe moment nedezvaluita si pe care il cheama Bubstein.

In Que Pasa se merge la ora 9, iar Canalia&Friends au intotdeauna o masa rezervata. Acolo si-a inceput anul, si-a facut niste vise, a luat cateva decizii si a baut multa apa plata si ceaiuri. Mai ales in ultimele 21 de zile, de cand e la regim.

Canaliei ii plac mult mesele cu scaune inalte si mai putin canapelele, in principal pentru ca pe canapea nu poate sa stea intr-un mod avantajos estetic, iar intinsul pe canapea e exclus, Que Pasa nefiind cabinetul unui psiholog, desi in cazul Canaliei indeplineste aceasta functie, cum laude.

Partenerele lui sunt in principal Ciresele, adica A Cherry si Another Cherry. Uneori si Andreia (no spelling mistake there, thank you very much!), pomenirea numelui ei aici echivaland cu prima atestare documentara in Enciclopaedia Canalica.

In Que Pasa nu se intampla mare lucru, in general se sta si se bea ceva inainte de a pleca altundeva (Canalia plecand de obicei acasa, pentru ca el nu danseaza, fiind gras si facand astfel un bine celorlalti).

Odata Canalia a luat bataie de la un italian. La sah. Canalia s-a bucurat ca a pierdut tarziu de tot, el nemai jucand sah de vreo 10 ani. Acestea se intamplau tot in Que Pasa.

Dupa doua saptamani l-a batut pe italian la table, disciplina la care e maestru emerit.

Daca ar fi sa numar toate conversatiile in limba romana pe care le-am avut in Que Pasa mi-ar fi suficienta o singura mana, care de fapt in general mi-e suficienta. Asta se intampla pentru ca de multe ori mergem cu cate un oaspete strain si din politete vorbim in engleza, in general.

Concluzie cataclismica: ma puteti gasi in Que Pasa dupa ora 9, cel putin o zi pe saptamana. Joia mai des. Eu sunt ala cu apa plata. Va astept.

5 Responses

  1. Draga Canalie,
    Que Pasa e intr-adevar a world of opportunities. Nu-mi dau seama de ingredientele secrete ale locului, pentru ca ma prind. Dar Que Pasa invita la introspectie si apoi extropectie rapida, la ras si voie buna, la vrute si nevrute.
    Que Pasa e mereu acolo, rabdatoare, toleranta si discreta.
    Dar iarta-ne Que Pasa, ca azi vom merge in Hard Rock Cafe. O sora pe cinste pt serile cireselor si ale invitatilor lor speciali, unde canalia ocupa primul loc.

  2. Apa plata???
    Rusine!🙂

  3. As ciocni ceva cu tine. Insa mi-e frica ca ma va orbi soarele sclipind printre bulele apei plate..

  4. deci mie sa-mi explici chestia asta

    “mi-ar fi suficienta o singura mana, care de fapt in general mi-e suficienta.”

    Nu resusesc sa-mi dau seama ce vrei sa zici… uhhhh ma tot chinui si nimic… poti sa-mi detaliezi procedura?

    Multumesc anticipat

  5. […] explicat intr-un post anterior de ce. Atmosfera, oameni mai de […]

Leave a Reply

