Am slabit, ma!

Cu toate ca am realizat o performanta pentru care m-ar invidia cel putin 50.000 de femei din Bucuresti si 3 miliarde de pe restul planetei, anume pierderea dureroasa (intrucatva) a 9 kilograme de grasime, sunt tot gras.

Foarte dezarmanta situatia, cu toate ca ranjetul arogant nu-mi dispare de pe fata aproape deloc.

Au trecut 6 saptamani de regim, destul de lejere. Ma incap din nou multe haine, alerg pe scari, nu mai obosesc. Am din nou o fata de om normal, nu ceva inform.

Urati-mi succes in continuare. Canalia Uber Alles!

6 Responses

  1. ‘ai nu te mai lauda atata si gandeste-te si la mine cand bagi cele 250 grame de fructe😀 eu te sustin la nivel metafizic, sper ca stii, ma transfer uneori in fripturicile care in loc sa-ti faca cu ochiul, se stramba la tine😀 hai, arata-i la nevasta-ta cate femei te pot vrea in acelasi timp, fa-ma sa ma simt urata si grasa!

  2. http://2smartcherries.blogspot.com/2008/02/cum-e-barbatul-perfect-leapsa.html

    am primit, draga canalie, leapsa de la alti bloggeri.
    subiectul: potretul femeii perfecte.
    si te rog, in consecinta, sa incerci sa il faci. pt mine.
    si mie mi-a fost greu (uite link), nu te eschiva. asa e jocul.
    multumesc, o cireasa.

  3. si ma bucur ca ai slabit. f tare.

  4. Good job!
    Daca mai slabesti un pic o sa dai mana cu Bush?

  5. Eşti mai impunător decât Băse😀

Leave a Reply

