Canalia si colegii cei noi

In firma unde Canalia gandeste si actioneaza au venit recent trei colegi noi, cu care Canalia s-a imprietenit imediat, pentru ca asa e el, are o fire prietenoasa si interactiva, pana cand observa ca cineva i-a furat din tigari, moment in care incepe sa urle si sa sparga monitoare.

Primul, pe care il vom numi Leo, este omul care ii facea Canaliei imense bucurii, aducandu-i prajituri, seminte, fistic, checuri si alte minuni de la o firma foarte draguta care produce chestii delicioase (Alka – gustati, cumparati, mancati, sunt bune, si eu as manca daca nu as fi la regim).

Leo se imbraca exclusiv in mov si mananca dintr-un lighean mare pe canapea. In fiecare zi. E adevarat, mananca doar salata dar pune si seminte in ea. Si ulei si alte minuni. Probabil marunteste si niste Prajitura Casei in salatele lui. Aia cu ciocolata e cea mai buna. Ba nu, aia cu mere. Are carti de vizita pe care scrie Scientist, desi eu recomandasem Hypnotist.

Lui Leo i-a placut atat de mult biroul meu incat l-a luat el, iar eu am fost mutat cu colega WhiteHead intr-un fel de separeu al mansardei, unde se aud incontinuu porumbei. Probabil au cuiburi aici. Canalia planuieste sa ii vaneze cu un harpon mare si ascutit. Si sa le fure ouale.

Al doilea coleg nou e o colega de fapt si o cheama Iulia, dar Canalia a decis ca toti colegii sa ii spuna altfel in fiecare zi. Fiecare coleg o sa ii spuna ba Maria, Mihaela, Sorina, Silvia, Elena, Diana etc. In fiecare zi altfel si fiecare altfel in ziua respectiva. Se poate face destul de simplu. Iulia este Client Helper.

Al treilea coleg e Mihnea si Canalia nu stie aproape nimic despre despre el, decat ca il stie de undeva. S-au intalnit de vreo doua trei ori in bucatarie, unde colegii mananca iar Canalia fumeaza in acelasi timp, ceea ce, desigur, este inacceptabil. Mihnea nu se stie exact ce e, e probabil si Client Helper si Hypnotist si Scientist.

Criserb are tot felul de propuneri in legatura cu noii colegi. Mi-a spus sa cumpar arsenic, desi nu am inteles exact pentru ce, cu toate ca facea semne spre ligheanul cu salata al lui Leo.

Colegei vrea sa ii spuna exclusiv Sorina, pentru ca mereu si-a dorit o colega Sorina. Daca te cheama Sorina si ai vrea sa fii colega cu noi, contacteaza-ma la canalia_suprema arond yahoo.com.

8 Responses

  1. Mie, cand am devenit colegul lui, mi-a dedicat o stire intreaga ( http://www.times.ro/business/jurnal-de-manager )! Sic!

  2. tu nu mai esti coleg nou ma, tu esti de-al casei😛

  3. iulia. iulia silvia. iulia mihaela. iulia *&()##. una peste alta, i’m a sure thing, right?😉

  4. eu astept sa ma invitati la un gratar. puteti sa-mi ziceti si maria.

  5. se face! daca intre timp nu ne reprofilam pe caprioara la cuptor😉

  6. asta sa fie problema! numai sa fie 2 bucati de om.

  7. azi m-am descurcat destul de bine cu costitele :)nefacemcamancam

  8. de cand vreau si eu la un gratar unde sunt bucati de om !! chiar mai mult de 2 ar merge. care ar fi cele mai gustoase, asta trebuie discutat.

Leave a Reply

