La Mall, cu propria mea mama

Intamplator mama mea se afla de ieri in Bucuresti si, spre deosebire de tatal meu caruia ii place uneori sa ma evite, ea e foarte dornica sa ma vada ori de cate ori are posibilitatea.

Sa ne intalnim, deci. Dar unde?

Ei bine, mama mea, impreuna cu colegele ei, a mers in Mall, singurul loc suficient de celebru in Bucuresti incat si un provincial sa mearga acolo in siguranta, convins ca va gasi ceva bun de mancat sau de baut.

Nu mica mi-a fost surpriza sa aud de la propria mea mama ca ar fi cel mai bine sa vin si eu in Mall.  M-am dus, normal. Cu o  persoana care are mere si care era incantata sa o cunoasca pe mama. Sau asa a crezut ea.
Interogatoriul a fost destul de dur, insa suportabil. Ba, persoana susnumita imi spune ca a vazut si mai rau. Eu credeam ca trebuie sa cumpar niste flori, sa uite incidentul. Dar nu, floraresele de la Piata Minis nu vor avea placerea sa ma vada prea curand. De fapt sunt un mincinos, m-au vazut azi-dimineata, fiind aniversarea de o luna.

One Response

  1. M-ai miscat profund, da’ stii cum, profund rau🙂 tu o mare canalie care esti ai luat flori… nu pot sa cred, viata imi rezerva o multime de surprize… daca te schimbi tu poate se schimba si tara in care traim😛

    Mai am sperante… mi-ai dat sperante…

Leave a Reply

