Prietenii Canaliei

Prietenii unei canalii se numesc in genere acoliti mai degraba. Nu e si cazul nostru, Canalia fiind… sa ne oprim aici, pentru ca urma o criza de narcisism.

Pe cine numim noi in general prieteni? Pe aceia pe care i-am invita la ziua noastra? Pe cei pe care i-am chema la nunta sau la botez? La munte, in vacanta? La Paris, la shopping? La o bere in Que Pasa (apa minerala sau fresh in cazul Canaliei)?

Acestea sunt criteriile? Daca aveti voi ceva de adaugat, chiar va rog.

Prietenii mei sunt putini, pentru ca nu am foarte mult timp liber, din cauza ca sunt fortat sa dorm zilnic cate 6-8 ore, lucrul care ma deranjeaza cel mai mult la viata, in afara de sfarsitul ei inevitabil.

Sa enumeram, dara.

Mama si tata.

De departe cei mai buni prieteni ai mei, pentru zeci de mii de motive. Cu toate astea, vorbim putin si rar.

Fratele meu.

Din nefericire pentru mine, respectiv fericire pentru el, e in Stockholm. As pleca fix in clipa asta sa ma vad cu el, chiar si pe jos. Din pacate WizzAir a eliminat cursa Bucuresti-Budapesta.

Criserb

Cu toate ca ne-am racit un pic impreuna de cand cu femeile din viata noastra, Criserb ramane aici

in top. Sa speram ca lucrurile vor fi la fel de frumoase pe viitor. Nedespartiti intr-o perioada, ne vedem acum separat de ale noastre. Adica de femei.

Colegii

Ii pun aici generic. Ma

refer la toti, absolut toti, chiar si cei mai noi dintre ei. Petrecem impreuna cate 8 ore pe zi. E normal sa catalogam asta drept prietenie, nu? Ca doar suntem prietenosi unii cu altii, nu?

Ciresele

Pe locul 1

Sanuca, pe

locul 2 Raluca si in acelasi timp ambele la egalitate

Evident, mai sunt si altii. Dar

despre ei in episodul viitor.

5 Responses

  1. Canalia seamana cu mama lui perfect, dar cu fratele aproape deloc. Criserb imi zicea mai devreme sa scriu ca seamana cu el, dar trebuie sa il dezamagesc… seamana mai mult cu mama lui (sarumana mama Canaliei, daca cititi :P).

    Pana la Stockholm poti inchiria un elicopter cu putina buna vointa, asa ca sfatuiesc Canalia sa ia ore de condus elicopterul. Canalia se va descurca caci il stiu ambitios.

    Eu felicit Canalia mai ales pentru efortul din ultimele luni de a slabi… aici suntem colegi de suferinta.😛

    In concluzie Canalia are prieteni putini dar buni si doi parinti, din care doar cu unul seamana. Cu celalalt seamana fratele Canaliei.

  2. Canalia 2.0 imi place mult mai mult… se vede schimbarea… pozele sunt mult mai ordonate ca de obicei, textul mult mai bine scris, iar eu… sunt un adevarat🙂

    Adrian este 100% vinovat pentru aceasta schimbare… multumim Adrian🙂

    BTW. Canalia cu cine crezi tu ca semeni?

  3. Sunt faimos! in sfarsit imi apare o fotografie pe un site de notorietate, …sau notoriu.
    Canalia seamana cu Dumnezeu, absolut. Ocaziile cand fiinte de sex opus i se adreseaza astfel fiind nenumarate.😀

  4. parca descopar o canalie sensibila:)
    Mi-e tare dor de tine:*

  5. nu pot sa cred!!

Leave a Reply

