Canalia si aniversarile

Marti 13, spaima numarul doi a superstitiosilor, dupa vineri 13.
Canalia infrunta superstitia cu un curaj demn de poemele cu cavaleri medievali, ele insele metafore imense care profeteau nasterea lui.

De ce se celebreaza inceputurile si nu si sfarsiturile? De ce oamenii nu au aniversari de genul… au trecut doua saptamani de cand ne-am despartit, hai sa bem ceva? De cand m-ai batut… De cand m-ai concediat…

Pentru ca oamenii sunt in esenta lor buni, se gandi Canalia in timp ce comitea o rautate oarecare. Si ei vor sa creada despre ei insisi ca sunt buni, ca sunt frumosi, ca tocmai au slabit 25 de kile si un impresar e dupa colt cu contractul de supermodel in Japonia (unde ai parea mai inalt).

Caracteristica dominanta a aniversarilor e ca ele sunt publice si sunt anuntate. Ce sunt artificiile daca nu un urlet vizual, racnetul fericirii de-a aniversa ceva, orice.

Sunt lunare, saptamanale, zilnice. Utile, confuze, complicate, complexe, suprapuse sau adiacente.
Unii sunt asa de norocosi ca au doua pe zi, obligandu-i la meditatii adanci si respiratii intretaiate.

O zi cu aniversare incepe inevitabil cu un sfert de ora pe marginea patului, cu exercitii de respiratie si luare de repere spatiale si temporale. Azi e marti 13, azi e o aniversare. Sunt in Bucuresti, aniversez. Marti, 13.

(Ultima fraza e destinata unui potential viitor sumbru, in care eu sunt lovit de o masina si la OTV se va dezbate cum am prevazut sau presimtit totul pe blog).

4 Responses

  1. si totusi…ce aniversezi tu azi? sa deschidem sampania…

  2. Canalo ce e cu tine? ai dat-o in filozofia care nu te prinde… ce ai patit? noi publicul tau… nu te mai recunoastem…😦 wake up man!

  3. eu te plac si asa. ba chiar mai mult decat de obicei.
    a, si apropos, maine se fac 2 luni de cand mi s-a rupt o unghie in timp ce eram la film. mancam o prajitura?

  4. Cherry.
    Precizeaza: in timp ce eram la film, dar nu cu Canalia. Cu altcineva. Altfel ne ies vorbe si risti sa fii compromisa. Si eu nu mananc prajituri, eu sunt la regim, am slabit 26 de kile. Da?

Leave a Reply

