O zi din viata Canaliei ca primar

05:00 Ma trezesc plin de idei si de fulgi de la pernele mele enorme, cu care dorm. Sunt primarul Canalia, ales de popor, pentru popor, guvernez cu poporul. Ma culc la loc.

06:00 Ma trezesc din nou. Am visat ca inauguram o statuie mare cu mine in parcul Carol. Statuia nu e doar ecvestra, e si foarte colorata. Eu am 16 metri inaltime, calul 25 de metri. E colosala. Poporul e acolo. Circa doua milioane de bucuresteni. Pretul la garoafe s-a triplat, toti au vrut sa-mi aduca macar 5, in semn de omagiu.

06:12 Am mancat micul dejun al primarilor campioni, adica branza proaspata si ceapa. Ma apuc de lucru. Eu sunt un primar modern, lucrez de acasa pana pe la doua.

07:00 Stau la coada la covrigi in piata Minis. Covrigii sunt pentru alegatori, le trimit cate unul pe saptamana la cei mai inflacarati fani ai mei, prin curier.

09:00 Lucrez intens la un proiect magnific care sa rezolve problema traficului din Bucuresti. Vreau sa asanez Dambovita si sa construiesc o autostrada in locul ei.

10:00 Idee fenomenala: Casa Poporului trebuie transformata in Universitate plus camin plus biblioteci. Toti studentii ar putea fi cazati aici, toate facultatile mutate. Universitatea ar deveni muzeu. In Regia as caza tineri care nu isi permit locuinte, cu chirii modice. Totul contra spaga.

14:00 Sunt in fata sediului Primariei si dau mana cu trecatorii. O campanie electorala nu se face in pripa, e nevoie de un mandat intreg pentru a convinge poporul sa te voteze din nou. Le strecor pe nesimtite cate un covrig in buzunar. Azi am luat cu susan.

15:00 Secretara ma informeaza ca Basescu vrea sa ma viziteze si e jos. Le spun paznicilor sa-l tina la usa. Apar radios: Domnule presedinte, ce surpriza… Ii strecor si lui un covrig in buzunar.

15:30 Reusesc sa-l fac pe Basescu sa plece. Vroia sa ia un covor pe care cica il lasase in Primarie inainte sa plece la Cotroceni si ca ar fi al lui. Nu-i dau covorul nici mort. I-am promis ca ies cu el la baut cand am timp.

16:30 Un pranz de lucru in Primarie cu toti angajatii. N-am discutat nimic, doar ne-am gandit intens la niste probleme. Metoda mea, nu da gres niciodata. Eu stau mult si rumeg idei. Functionarii mei fac la fel.

17:00 Am tras obloanele. Azi s-au asfaltat 300 de metri de alei. Ma duc sa ma dau cu bicicleta pe ele. Ii interzic SPP-istului sa ma urmareasca. Pe mine ma iubeste poporul.

18:20 Sunt la spital, acum ma panseaza. Un nemernic PSD-ist cu un pitbull. Va trebui sa rezolv si problema asta. Oare cum o fi antrenat cainele sa arunce cu pietre?

19:30 Sunt extenuat, am facut o ora in trafic de la spital. M-a dus SPP-istul. Ma culc.

23:40 Am visat ca inaunguram un delfinariu in Vacaresti, in locul Portului Bucuresti. Adusesem doua balene, cu mari cheltuieli. Poporul ma iubea, imi dadea flori, pe care le aruncam la balene.

23:50 Beau un litru de lapte si ma culc la loc. Maine zi grea, discut cu arhitectii despre realizarea unui pasaj subteran de la A1 la A2.

Leave a Reply

