Pensie privata la AIG

In Romania functioneaza AIG Life, o societate de asigurari care poarta acelasi nume cu gigantul mondial al asigurarilor, AIG, din Statele Unite. Evident, e vorba de aceeasi firma.

Cati dintre voi v-ati facut pensie de-aia privata obligatorie si cati dintre voi ati facut-o la AIG Life?

Nu de alta, dar AIG din SUA abia a fost salvata de Rezerva Federala, care le-a acordat un credit de 85 de miliarde de dolari pe timp de doi ani. Salvata de la faliment.

Asta inseamna ca am doi ani sa ma mut de la AIG Life ? Sau mai putin ?

Avand in vedere ritmul in care dau faliment institutiile bancare din SUA, pensia mea ramane in continuare o perspectiva indepartata, nu doar din ratiuni cronologice.

4 Responses

  1. Este lider mondial. Asta e argumentul lor forte. Abia am scapat de ei. Incearca la o companie chineza. Sau daca nu, roaga statul sa iti administreze banii de pensie. Nu de alta, dar mai sunt inca politicieni care nu au Touareg.

  2. Asa e, unii politicieni inca o mai ard dubios cu Mertzane.

  3. so… daca am asigurare privata la AIG Life… trebuie sa crap cat mai repede sa imi scot banii de la ei macar😛 ?!

Leave a Reply

