Pasiunea mea, cultura si jazzul tiganesc

Azi-noapte m-am dezlantuit, pur si simplu. Am ascultat manele pana pe la 3 dimineata.

Ati remarcat cumva subtilele modificari ale manelelor? Nu mai sunt ce erau odata. S-a terminat cu dusmanii, banii, valoarea. A aparut jazzul tiganesc.

Mult mai complex si cu siguranta un mare pas inainte spre o cultura total tiganeasca.

Micky, vecinul meu tigan si proprietarul carciumii tequilla a organizat o nunta sau un botez. Nu stiu exact despre ce era vorba. A fost cu strigare. 100 de euro, 100 de euro. Slabut.

De ce nu am chemat Politia, cum am facut data trebuta? Nu are sens. E inutil.

De ce m-am abtinut si nu i-am aruncat cu o piatra in geam? Pentru ca m-ar omori tiganii. Nu m-am gandit nici o clipa ca mi-ar face Politia ceva. Politia nu face nimic in Romania.

Concluziile mele?

Pe planeta asta exista o singura natiune mai dezgustatoare decat tiganii. Natiunea romana, care le permite tiganilor sa traiasca aici.

Ce face un om cand se confrunta cu problema daunatorilor? Ia masuri. Starpeste.

Ce face romanul cu daunatorii? Ii pupa in bot si joaca pe manele alaturi de ei.

26 Responses

  1. Cumperi una pereche de boxe active bune, sau pasive + amplificator, imi dai mie un mesaj sa-ti trimit cateva melodii metal cu potential de hit, dai play la maxim si astepti. Ce-i drept in cazul unei nunti sau al unui botez, in afara de faptul ca ei o sa te ignore iar tu n-o sa poti sa dormi, n-o sa se intample nimic. In cazul situatiilor la scara mai mica in schimb, face minuni! (tested)😀 if not … sper ca stii sa “dansezi” …😀

  2. io m-am gandit la asta cu scos boxele proprii pe fereastra cu ceva metal. dar mi-e teama ca vecinii, tot proprii, ar chema politia la noi. nu la manelele de vizavi.

  3. Dar de ce metal?
    Manele!

  4. cat puteti fii de patetici,de inculti.va place muzica metal?sunt sigura ca daca te as intreba daca stii de unde provine sau cum a aparut habar nu ai dar daca tot o asculta toata lumea de ce sa nu o asculti si tu nu?sunteti groaznici daca ati fii citit cate ceva sau ati fii incercat sa va delmitati cat de cat o cutura muzicala ati fii stiut sa faceti diferenta intre un anumit stil de muzica si altele dar probabil nu o sa intelegeti foarte multe din ce va zic acuma.

  5. Draga Bianca,
    Esti o toanta. Nu, iarta-ma. N-am vrut sa spun asta. Esti o proasta. Citeste inainte sa arunci cu declaratii din astea pseudo-intelectuale. Din care nu am inteles nimic, da. Aici ai avut dreptate.

    Ai cumva 16 ani si te-au cuprins isteriile pubertatii?
    Pentru ca, daca e asa, iti recomand un lucru: Go fuck yourself!

  6. @Bianca: daca scrii “fii” de 5 ori, nu mai e un typo.
    O zi placuta.

  7. Ipo, ce parere ai de noul design?

  8. “draga canalia”
    normal ca am avut dreptate si nu ai inteles nimic,pt ca pt voi singura cultura pe care o aveti e facuta din cititul etichetelor de pe sticlele de bere, sau in cel mai bun caz din ziarele de scandal.oricum ma surprinde ca cunosti sensul cuvantului pseudo-intelectual.eu totusi cred ca esti singurul “specimen” de acest gen si ca esti si pe cale de disparitie.o zii buna in continuare daca mai poti

  9. Err, eu nu beau bere, fetito!
    Eu beau Shiraz chilian, daca te intereseaza, da?
    Nu vezi ca esti imbecila? Nu mai intra aici, ca te faci de cacao.
    “Ma surprinde ca cunosti”=cacofonie, draga.
    O “zii” buna in continuare? RETARDATO!

  10. Mie imi place orice e cu distractie, deci si tigani. In plus, la mine e oricum zgomot, ca daca nu pun ei manele, dau eu la maxim tiganesti din Brazilia. Daca-s prea obosita, il pun pe Grigore sa urle. si Grigore urla.
    Deci mie imi plac tiganii, chiar si cand fura oglinda de la scuter, pentru ca se bat apara cu placere si pasiune, pe cand romanul care fura mai ca te pune sa ii ceri si scuze ca l-ai impiedicat.
    Grigore e o pisica cu sirena, de etnie rroma probabil.Nu-mi mai dau seama, educatia i-a corupt fondul.

  11. dar cate greseli. ori am o tastatura proasta, ori nu stiu sa scriu. ceea ce mi-ar afecta serios sandvisul de maine.

  12. Nu mai tine partea tiganilor. Zi-mi un tigan care a facut ceva valoros.

  13. damian draghici! HA!
    danciulescu! HAHA!
    ion voicu! HAHAHA!
    budai – deleanu! 4XHA!
    anton pann! 5XHA!
    johnny raducanu! 6XHA

    si acum, greii:
    regele cioaba
    imparatul iulian
    adrian nastase (doar in parte. iti dai seama daca era tigan tigan, ce iesea? :P)

    hai ca-s in forma. daca vrei, mai pot! ma jur! : )

    cu alte cuvinte. nu desconsidera la gramada. ia-i pe rand.

  14. a da. daca, sa zicem, locuiam amandoi in state. si sa zicem ca traiam in sud (in texas!). si sa ne prefacem ca suntem in anul…. 1900. imi ziceai un negru care sa fi facut ceva bun?
    si iata-l pe barak astazi…🙂

    tocmai m-am prins ca nu ti-am zis si ce au facut cei enumarti mai sus. dar te prinzi tu pana la urma. (pont: http://www.wikipedia.org).

  15. Danciulescu e fotbalist?
    Ai pus un fotbalist in lista cu tigani care au facut ceva?
    De ce nu l-ai pus si pe Banel?
    Sau pe Rica Raducanu?

    Bine, cu Johnny Raducanu sunt de acord. Si cu Ion Voicu, dar pe asta il da toata lumea ca exemplu, de aceea il si mentionasem intr-un articol asemanator, rugand cititorii sa nu-l mai treaca. Ion Voicu e din oficiu.

    Apropo de tigani si negri, Barack Obama si marile realizari ale poporului american… am zis eu ceva de negri?

    Eu am zis de tigani!

    Anton Pann, Budai Deleanu si ceilalti sunt niste mizerii.
    E ca si cum ne-am lauda cu un bibelou. Mare branza au facut Pann si Deleanu!

    Asa, de ce sa nu-l punem pe Guta, ca e mai celebru decat Anton Pann, a scris zeci de imnuri nationale, e taticul unui nou curent al muzicii tiganesti. De ce nu il pui pe ala, daca tot te mandresti cu tiganii tai lautari?

    Zi-mi un fizician, un chimist, un savant in orice!
    Lasa-ma cu lautarii si cu draghicii tai.

    O natie de hoti, de paraziti ai societatii, asta sunt tiganii.

  16. draghici nici n-a castigat un grammy.
    de budai deleanu n-am nici timp nici spatiu sa-ti explic ce si cum (nici link pe net nu exista) – atata doar, importanta lui e maxima in literatura romana.
    danciu joaca la dinamo. eu tin cu dinamo. deci…🙂

    a da, nu prea sunt ei natie saracii. etnie e mai corect (am vazut ca tii la proprietatile termenilor). iti spun multi romani care sunt la fel de paraziti ca tiganii.

    hai ca nu o sa te conving eu ca tiganii nu-s asa rai. ziceam si eu asa….

  17. A, era un fel de psihologie inversa. Sau, mai degraba, contra naturii.
    Si eu sunt dinamovist onorific.

    Si, ca sa nu zici ca nu recunosc meritele tiganilor… Sergiu Celibidache e tigan. Din nefericire, tot cu muzica e si asta.

    La fel si Gheorghe Zamfir. Tot tigan, asa cum ne-a si demonstrat recent, cand s-a intors in Romania falit si s-a dus la televiziuni sa cerseasca bani pentru o casa.

    Tot lautar, tot tigan, tot cersetor.

  18. nu era ma nene psihologie inversa. n-am eu subtilitati de genul.
    deci te descurci si singur sa gasesti tigani “virtuosi”. si daca performeaza doar in muzica ce are? si in actorie (vezi Banica senior).
    daca nu-s chimisti, fizicieni, matematicieni, ce are?

    banuiesc ca de zamfir sti de ce s-a intors falit.

  19. Nu, de ce s-a intors Zamfir falit?
    Sa nu dau pe google: “d c s-a intors zanfir falit”

  20. decat romani prosti ca tine canalia mai bine tigani,si te as ruga sa cauti in dictionarul limbii romane sensul cuv retardat ca se pare ca nu prea il cunosti.si apropo era sa uit suferi cumva de adh ca te enervezi repede din cate pot observa.incearca si tu sa ti folosesti putina materie cenusie pe care o ai in alte scopuri si nu te mai agita ca un pepsi expirat ca nu ti sta bine

  21. Ahahaha!
    Retaaaard!
    te as ruga? =))))))

    Vai de capul tau!
    Mars pe cancan.ro de-aici! Acneico!

  22. hai mah nene. ca l-a amendat fiscul german (adica i-a luat tot) ca nu-si platise nu stiu ce taxe. adica ca contabilul (da, e cacofonie) nu facuse asta.

  23. Deci a furat! Un alt tigan hot!

  24. Eu am invatat pe net sa nu raspund la provocari. Numaidecat cand zice unul: da zi’mi tu ce…eu ma apuc sa vorbesc despre vreme. Si daca il si cunosc…aoleo, pot sa vorbesc si despre vremea in Canada. Nu stiu? Ma documentez! Eu una sunt compusa din mai multe etnii diferite. Tigani nu, drept pentru care nu am ureche muzicala si cant ca la blog’n’roll. Dar suficiente incat sa-mi iau “complimente” pentru fiecare in parte. Mi-am mancat adolescenta, lasa-ma sa-mi traiesc ultimii ani in pace, vorbind ca batraneii despre vreme. Ca nici mie nu-mi plac multe. Da’ multe. Muuuulte.
    Am eu impresia sau s-a mai incalzit afara?

    P.S. Anton Pann e un meserias. Pana aici!

    a, aaa…si stiu tigani care fac ceva valoros. In satul…a…nu dau nume, traiesc tigani caldarari, care fac cazane de tuica, manual dintr-o bucata. costa 300 de milioane unul. Pentru mine e valoare maxima.

  25. Ok, asta cu cazanele ma induioseaza de-a dreptul.

  26. da mah. a furat. bravo. ai dreptate.
    ai si tu idei putine si fixe. defapt nu stiu daca-s putine ca uitasem de blogul tau. : )
    da fixe sunt cu siguranta.

Leave a Reply

