Canalia si bronsita

Infofolit cu un hanorac rosu, Canalia se prelinge pe langa ziduri ca ingerul mortii prin cetatea faraonului. Tuseste din cand in cand, dupa care baga mana in hanorac si verifica daca paracetamolul e la locul lui.

Isi schimba traseul. Trece prin spatele ambasadei americii ca un mic terorist cu arma biologica la purtator. Ar fi frumos sa imbolnaveasca niste americani de gripa sau de bronsita sau ce-o fi avand el.

Realitatea e mult mai deranjanta decat de obicei cand ai bronsita. Pe langa asta, Canalia sufera si din cauza luminii. Practic nici nu poate tine ochii deschisi.

9 Responses

  1. Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: http://www.varby.ro
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

  2. De asta nu ai venit tu la blog& roll ? Speram sa te cunosc..
    Ps : Sunt ziarul care te adora candva.

  3. Poti sa ma cunosti oricum, nu trebuie sa vin eu la Blog&Roll pentru asta.

  4. Draga Varby,
    eu nu fac link exchange. Nu m-ai deranjat, insa se pare ca l-ai deranjat pe macabroo.
    Iti doresc sanatate si trafic greu.

  5. Il iei si pe Criserb cu tine intr-o seara si iesim undeva la un suc ? Saptamana viitoare sa zicem ?

  6. Da, sigur.
    Sa-mi zici unde si cand.

  7. Auzi ma ce discuta astia aici… si mie nu-mi zice nimieni nimic🙂

  8. Auzi ma ce discuta astia aici… si mie nu-mi zice nimieni nimic🙂

  9. Pai daca nu spune cand vrea sa ne vada…. ce era sa-ti comunic?

Leave a Reply

