Fashion House Outlet

Am citit in Cotidianul o veste fantastica pentru viitoarea mea garderoba. Pe 26 noiembrie se va deschide pe Autostrada Bucuresti-Pitesti un outlet.

Ce este un outlet?

Un outlet este un magazin in care producatorul vinde marfa direct catre clientii finali, nu angrosistilor, nu intermediarilor sau altor lanturi de magazine.

Si, pentru ca angrosistii, intermediarii si alte lanturi de magazine au prostul obicei de a urmari profitul, hainele vandute de ei sunt mai scumpe.

Deci, la outlet vor fi mai ieftine. Ceea ce ne bucura.

Unde se deschide? La kilometrul 13. Cred ca e pe partea dreapta cum mergi spre Pitesti.

Evident, nu o sa ma duc chiar in ziua lansarii, pentru ca o sa fie plin de tarani care vor sa-si ia adidasi.

Dar o sa ma duc eu la un moment dat.

Ce va rog? Sau, mai bine zis, de ce am scris asta?

Va rog sa nu va duceti la Fashion House Outlet, pentru ca nu vreau sa fie aglomerat cand merg eu.

One Response

  1. […] Era planificat sa se deschida pe 26 noiembrie, asa cum am scris aici. […]

Leave a Reply

