Canalia si ziua nationala

Abia astept sa vad tancurile si avioanele.

Anul trecut nu am reusit sa ma trezesc la timp si cand am ajuns eu la Arcul de Triumf se terminase tot, plecasera toate tancurile. Mai ramasesera doar niste steaguri mici aruncate pe jos.

Anul asta trebuie neaparat sa ma duc sa vad defilarea, soldatii si toate oficialitatile.

O sa fie cu atat mai tare, pentru ca e fix dupa alegeri si o sa stim cine o sa aiba majoritatea in Parlament, cine o sa fie noul nostru prim ministru. O sa fie fantastic.

Mi-as dori sa ma lase si pe mine sa defilez. N-ar fi frumos sa existe o parte in care cetatenii defileaza si ei, fie cu masinile, fie pe jos?

M-as imbraca frumos, as spala si masinuta, i-as pune steag si as defila si eu. Si eu vreau sa imi faca oamenii cu mana si sa ma aplaude de Ziua Nationala.

Si eu vreau sa salut, sa dau onorul drapelului nostru tricolor. Si eu vreau sa arunce multimea cu flori inspre masinuta cu care defilez.

Si Iepurul cred ca si-ar dori la fel de mult sa participe, imbracata frumos, in catifea.

Apoi ar fi dragut din partea autoritatilor sa ne invite la un dineu oficial, desi nici fasolea, varza, sarmalele sau micii care se impart populatiei nu sunt de lepadat.

Da. Ar fi frumos sa traim intr-o tara populata cu oameni decenti. Din pacate Romania nu e acea tara.

2 Responses

  1. daca ti-e dor de tancuri si alte masinarii militare si nu mai rezisti pana la 1 dec, poti veni in orice dimineata pe Bulevardul Ghencea, pe la orele 4-5, in saptamana premergatoare zilei nationale. iti garantez ca le vei vedea si le vei auzi cum nu se poate mai bine pe linistea de la ora aia.🙂

    toti ar trebui sa defilam si sa ne aplaudam reciproc, practic e ziua noastra.

  2. Wow, nu stiam. Mersi de informatie.
    4-5 dimineata?

Leave a Reply

