Sunt Ursu si caut cel mai bun prieten

Salut!

Ma cheama Ursu, dar poti sa-mi spui si Berica daca vrei, numai ia-ma si ai grija de mine.

Din nefericire voi ramane fara cel mai bun prieten al cainelui peste 3 saptamani si trebuie sa gasesc o persoana serioasa, eventual cu casa si curte daca se poate.

Nu sunt chiar asa… de ici de colo, maidanez. Doamne fereste. Am chiar si casuta mea, dar mi-e frica sa nu ma fure cineva.

Am si un sac de mancare si am si doua castroane metalice.

Stiu schema cu caca si pisu, jur ca fac unde imi arati tu. Prietenu meu anterior nu a fost deloc deranjat. Sunt un baiat plin de bun simt la chestia asta.

Am si carnet de sanatate, apropo. Si 3 vaccine facute deja.

Mentionez si ca mi s-a facut baita, deci sunt curatel. Mai jos sunt cateva poze cu mine. Adevarul e ca m-am ingrasat putin de atunci, dar ochii ii am la fel, desigur.

Va rog sa puneti comentariu aici la prietenul meu Canalia, care ma ajuta sa gasesc noul prieten.

Grabiti-va, as dori sa-mi petrec Craciunul alaturi de noul meu prieten. Sau daca vrea el, putem sa zicem si ca imi este stapan. Nu ma supar eu din atata. Deci, ce zici? Vrei sa-ti petreci Craciunul cu mine?

Daca nu, poate stii pe cineva dispus. Da-i link. Canalia m-a invatat cuvantul “link”. Zice ca o sa ajung mare. Poate chiar caine politist.

2 Responses

  1. Gasit cutu Husky (sau malamut) in zona Titan.
    E foarte bland, foarte cuminte, si are cei mai frumosi ochi albastri din lume.
    Nu stim la ce nume raspunde.
    Daca aflati ceva de stapanii lui va rog sa ma contactati:
    Raluca Oancea
    tel:0723765489

    Va multumesc.
    PS: Poate avem noroc sa-i gasim parintii
    pentru ca este foarte trist.

    Pentru cei interesati am si cateva poze.

  2. .. titan.. ochi albastri…
    pamchin, it’s a sign !

Leave a Reply

