Fashion House Outlet se deschide pe 5 decembrie

Am fost duminica pana acolo, in speranta ca voi gasi niste ghetute formidabile la un super pret. Ma interesa si o haina.

E complicat de ajuns, trebuie sa intri pe centura, sa eviti zeci de gropi. Drumul ala secundar e mizerabil, sensul giratoriu are un fel de deal in centru, nu cumva sa vezi daca vine vreo masina sau nu. In fine, ceva tipic romanesc, adica jenant.

La fel de jenant e si faptul ca Fashion House Outlet inca nu s-a deschis. Noua data oficiala de lansare e 5 decembrie.

Era planificat sa se deschida pe 26 noiembrie, asa cum am scris aici.

Ei, poate avem noroc pe 5. Oricum, jenant. Absolut jenant.

5 Responses

  1. S-a deschis Outletul? Ar fi trebuit sa fie deschis azi, nu?

  2. Habar n-am. O sa trec maine pe acolo si va anunt luni.

  3. E deschis. Dar e relativ aglomerat pana acolo. Acolo doar cateva magazine sunt super aglomerate (Otter), restul sunt okayish.

  4. Am incercat sa ma duc aseara, venind dinspre Pitesti pe autostrada. Bineinteles, o coada imensa, iar la intrare spre centura si Outlet o coada si mai imensa de tiruri.
    Poate, eu stiu… pe la 11 dimineata sa fie mai ok de mers, sau duminica pe zi.

  5. no way. am fost eu ieri pe zi…adica pe la 13 si mi-am blestemat zilele. incearca in timpul saptamanii

Leave a Reply

