Cine e Liza din Tabu?

Ma uit incontinuu in blog stats. Nu ascund asta. Cred ca am vreo 2000 de vizitatori unici, dar nu stiu cati sunt absolut unici.

Vad acolo de exemplu cum ajunge cititorul in blogul meu. Zilele astea vin multi cu fashion house outlet. Foarte multi vin si pe “animale”. Incercati si voi.

Dar sunt unii care ajung din blogurile altora. De exemplu, din al lui Bogdan Besu, in al carui blogroll ma aflu.

Ce mi s-a parut surprinzator e ca vin si de la Blogul Lizei. Asa ca m-am dus sa vad despre ce e vorba.

Ei bine, la Liza in blogroll e toata lumea. E un fel de Zelist in ordine alfabetica. Nu stiu de ce ma aflu acolo. Nu stiu cum am fost descoperit. O rog frumos sa ma scoata de-acolo. Sau sa fiu pus la o rubrica speciala. De exemplu… Canalii. Unde sa fiu doar eu. Nu vi se pare normal?

21 Responses

  1. Avand in vedere ca blogrollul ala e chiar ca un zelist ma simt ranit de faptul ca eu nu apar nici macar la feminin. Deci da, sunt de acord, trebuie sa te stearga in cel mai scurt timp de acolo.

  2. =))
    Zi-i tu, mie mi-e jena.

  3. In blogrollul meu am in general prieteni, oameni de la care mai prind una alta, oameni pe care ii citesc cu mare placere si care -consider eu ca scriu fain. Pe unii i-am mai eliminat pe altii abia acum i-am gasit. Mai sunt care au multi in blogroll – cabral parca. Oricum, eu am doar ce citesc zilnic sau cat pot de des. Pe tine, pardon, pe Canalie am promovat-o in randul colegilor, cu un oarecare succes:P
    Spor la scris.

  4. eu sunt liza din tabu, recunosc. acum ca am facut cunostintza, imi dai voie sa trollez pe blogu tau?

  5. Ce e aia trollez?

  6. Buna. Liza este personajul romanului tabu. e un presonaju fictiv. Blogul ei e scris de o persoana umana vie cu niste maini la fel de vii pe tastatura. Bloggrollul Licei contine site+uri pe care ea le urmareste din cand in cand si pe care le apreciaza. Liza nu cunoaste pe nimeni. Pt ca ea e un personaj fictiv, nu-i asa*

  7. Buna ziua, another cherry sunt, si sunt si in blogrollul lizei. Spuneti-mi, nu ma menajati: m-a cautat cineva?:P

  8. eu sunt liza. the original. nevermind the copypussycats. si stii de ce esti in blogrolu meu.

  9. Doamne, ce scandal!
    Liza e fictiva, e reala, nu mai inteleg nimic. Eu zic sa incheiem discutia aici, mi se pare ca a ajuns un subiect tabu. Sau de tabu.

  10. Doamna Liza, va rog sa-l puneti si pe Ipo in blogroll!
    Va rog eu mult de tot. Vin din partea doamnei Cherry, o stiti. Haideti, ca sunt baiat serios… va servesc si eu cand o sa aveti nevoie sa apelati la mine.

  11. Buna. Liza este personajul romanului tabu. e un presonaju fictiv. Blogul ei e scris de o persoana umana vie cu niste maini la fel de vii pe tastatura. Bloggrollul Licei contine site+uri pe care ea le urmareste din cand in cand si pe care le apreciaza. Liza nu cunoaste pe nimeni. Pt ca ea e un personaj fictiv, nu-i asa*.
    ce nu inteleg: de ce nu am putut posta cu adresa site-ului si userul meu si mi-a aparut un duplicate comment…

  12. draga canalie, nu fi suparat. retine acest ip. si inca unul pe care voi comenta maine. sunt unicele de pe care liza personaj fictiv de roman chick lit scrie prin rerezentant cu manutze reale.
    pt a te lamuri cine e liza, intra in sectiunea roman tabu de pe tabu.ro. vei vedea ca tocmai s-au anuntat cele 3 castigatoare ale capitolului 7 si s-a deschis sesiunea de postari pt capitolul 8. eroina de roman chick lit caut autoare. si tu poti fi una din ele:) la masculin. si cautand eu autoare, ma mai uit si pe bloguri. mi s-a parut ca scrii simpatic si team vizitat de vreo cateva ori. daca doresti sa te scot din blogrool, spune-mi, dar mi-ar parea rau. potentialele autoare isi pot gasi surse de inspiratie si pe blogul tau.
    liza nu da linkuri in blogroll la telenoveliste si telenovelisti ci la oameni care i se par simpatici pe net si care par sa aiba ceva de spus si o mansarda populata:)

  13. te-am vazut mi-ai placut, te-am vizitat, te-am pus in blogroll. dragoste cu sila nu se poate. stiam eu:(

  14. Ce sa fac???
    Suna a escrocherie asta…. Intri pe sait, faci nu stiu ce smecherii…🙂

    Nu vreau sa ma scoti din blogroll, dar pune-l si pe Ipo, te rog.
    Si pe Pantera. Si pe Tzaran 2.0.

    Tzaran 2.0 e chiar tare. Tot eu sunt, stii…

    Si apropo de romanul asta… cred ca ma apuc sa scriu si eu unul, pe aceeasi idee din tabu.
    Ma gandesc sa-l numesc… Canalia. Ce parere ai?

  15. hai copii, aveti-va-ti ca fratii, va rog. canalia, make friends with liza. liza, se poate dragoste cu de-a sila cateodata. rar, dar se poate:). dont give up.

  16. eat your heart out, zelist!

  17. […] intreaba o canalie pe blogul lui personal. si asta pt ca s-a regasit in bloggrolul meu. intrucat imi cere, fie sa-l scot de acolo, […]

  18. Mama, ce s-a intamplat aici de ieri pana azi?🙂
    Pana una alta, io nu mai vreau la blogroll. Decat daca sunt pus la feminin!

  19. Hm. Hai sa nu abuzam, acum.
    Cred ca e suficient sa fiu eu celebru. Nu trebuie sa ne inghesuim toti acum, nu?
    Am vorbit sa te bage si pe tine.

    Am semnale clare ca maine apar si in cotidianul.

  20. @canalia. o cafea, o apa plata, domnu?
    @ipo: oficial va regasiti la feminin:)

    @canalia. in cotidianul nu se poate inca. se pleaca in teambuilding maine. in grup adica. organizat.

  21. Ah!!!
    Unde?
    Vin si eu! Luati-ma si pe mine! Take meeeee!!!

Leave a Reply

