Abela rent a car? Nu, multumesc!

Am primit adineauri un sms care ma invita sa intru pe saitul http://www.abelarentacar.ro.

Sincer, eu nu as lucra cu o firma care cauta clienti trimitand mesaje nesolicitate care imi incarca memoria telefonului si imi consuma bateria.

Ce-ar fi sa le trimit celor de la Abela Rentacar o factura cu 20 de wati de curent?

Nu stiu exact cine mi-a trimis spam pe telefonul meu, dar cred ca leprele de la E-mag mi-au vandut numarul.

Mi-am facut un cont la E-mag ca sa-mi cumpar un maus, dar a fost atat de complicata procedura ca am renuntat si am dat o fuga pana la Diverta si mi-am luat. Mai ieftin, chiar.

As dori prin urmare sa le transmit sarbatori fericite celor de la E-mag si celor de la Abela rent a car. Sau Abela Rentacar.

Daca vreti sa inchiriati masini, incercati la http://www.promotor.com.ro

Leave a Reply

