Ce iei de la tara si duci la oras?

Le-am pus colegilor mei aceasta intrebare, pentru ca ei au mintea mai limpede si ma pot ajuta sa fac o lista completa cu lucruri pe care le voi lua duminica de la tara si le voi aduce aici la oras.

In mod surprinzator, aproape toti au spus branza, gaini si verdeturi.  Va reamintesc ca suntem in decembrie, deci verdeturile sunt practic excluse. Oi n-am. Gaini? Sa aduc gaini? Sunteti nebuni.

Dar sa vedem in ce stadiu se afla lista:

Carne afumata

Carnati proaspeti

Varza murata pentru sarmale

Toba

Caltabos

Cartofi (salata boeuf)

Slanina

Tuica

Mere

Sorici

Muraturi

As aprecia o mana de ajutor. Ce am uitat??

13 Responses

  1. Am vin. Multumesc.

  2. seminte
    legume
    fructe
    lemn
    caramizi pentru colindatori
    grau
    faina

  3. Mai specific!
    Oua, lapte, miere, morcovi, dovleci.

  4. CEAPA, CEAPA, CEAPA
    SI USTUROI
    duh !

  5. Avem ceapa!
    Si usturoi avem.
    Si nuci.
    Si must.
    Ce ne mai trebuie?
    Carnati afumati!

  6. Avem ceapa!
    Si usturoi avem.
    Si nuci.
    Si must.
    Ce ne mai trebuie?
    Carnati afumati!

  7. mmmmm…fasole? nu sunt fan, da cica e nebunie cu ciolan afumat si inima de varza acra:)
    cimbru, hrean

  8. Cimbru, corect!
    Hrean nu avem.

    Fasole este. Am si facut ciolan. Ia da un search in Canalia, am pus toata reteta. Si varza la cuptor.
    DA!!!
    Varza proaspata (ce-om mai gasi).

    Multumesc, am adaugat pe lista.

  9. there never is enough CEAPA.

  10. ma… acum imi dau seama… poti sa pui totul x2 si stii unde stau😉

  11. Nuci! am auzit ca in Romania nucile se gasesc in copaci pe marginea soselei! si toamna le poti aduna chiar de pe strada, incredibil!

    verzi si uscate.
    pickles.
    bulion.
    specialitatea aia japoneza, zacusca.
    sa duci mandarine, mineole, clementine, alea care se curatza mai ushor si mai zemoase.

Leave a Reply

