Adopta un catel

Este traditional ca din cand in cand Canalia sa mai faca si fapte bune. De exemplu sa puna anunturi cu adoptii de catei.

Iata un canish:

Iata si anuntul original:

Dau gratuit  un catel Caniche pitic, roscat,, pui aproape 4 luni, cu toate

vaccinurile la zi, frumos tare, jucaus, sanatos tun.L-am luat eu pt fetita

mea, dar nu ne putem acomoda cu el in casa.

Are in dotare patut, perne, jucarii, mancare,medicamente uzuale, lesa,

zgarda, instructiuni de hranire si ingrijire.

Contactati direct proprietarul, la adresa: violeta punct braescu arond rbs punct com

27 Responses

  1. Daca il teleportezi pana la Timisoara il vreau.

  2. we could feed him to my retreiver..

  3. il vreau eu!!!!!

  4. il vreau eu

  5. Va rog sa stergeti acest anunt de pe site cu catelul. Este o gluma proasta

  6. gluma gluma..
    dar de ce e proasta?

  7. Ca i-am dat mailul, cred.

  8. il vreau eu de unde esti

  9. Cica e o gluma proasta. Eu sunt din Galati, judetul Braila.

    • buna , mai este valabil anuntul? daca da imi poti da un semn ceva te rog…eu sunt din gl .si mi-as dori un canis pitic :”>

  10. as vrea sa cumpar acest catelus

  11. E o gluma proasta!

  12. cine a inceput diversiunea ?

  13. cine a inceput diversiunea?

  14. cine a inceput diversiunea?

  15. you can say that again!

  16. eu sunt ioana, fiica violetei.Eu am avut grija mare de acest catel si nu este dresat dar este inteligent.Il cheama Elfi, dar eu i-am zis Pufi si asa s-a obijnuit!
    Cainele a fost deja cumparat de catre o familie din cluj, asa ca nu va mai faceti sperante ca il veti lua

  17. :(((((((((((((((((((
    si cate sperante imi facusem!!!! :((((((((

  18. proast-o!!!!!!!!!!!

  19. ioana are dreptate!!!!!!!!!!!

  20. mai este de actualitate ???!!!

  21. Cred ca ar trebui sa sterg articolul asta, dar e mult prea distractiv sa vad ce inseamna indexare Google.

    Hai sa aducem informatia la zi. Anuntul e vechi, e o farsa a nu stiu cui. Get over it.

  22. il vreau euuu va rooog..sunt din bucuresti si am cea mai amre grija de el

  23. ce dragutsssss :o3😡

Leave a Reply

