Time for new times. Punct ro

Dupa cum probabil ati aflat deja, am demisionat din functia de redactor sef al times.ro, locul meu fiind luat de un terchea berchea, Filip, care inainte a lucrat ca distribuitor de ziare.

Va asigur ca cele declarate de times.ro sunt niste minciuni si ca nu am niciun fel de legaturi cu lumea interlopa. Acuzatiile celor de la times.ro sunt absolut ridicole, niste minciuni monumentale, pentru care vor raspunde in fata instantei.

Am fost fortat sa demisionez din cauza imixtiunilor in politica editoriala a times.ro. Mai precis, mi se bagau pe gat subiecte politice, cel mai probabil la comanda lui Vantu si a lui Patriciu.

De asemena, telefonul redactiei era practic inrosit zi de zi cu apeluri din partea Patriarhului Daniel, care ne soma sa ridicam in slavi BOR.

Acuzatiile cum ca as fi dat stiri false, ca am mintit populatia, ca am indus in eroare chiar si inalti demnitari ai statului, precum si nenumarate institutii publice mi se par hazardate.

Am pastrat intotdeauna o inalta tinuta profesionala, am respectat etica meseriei de jurnalist si intotdeauna am difuzat stiri pertinente, pe subiecte la ordinea zilei, motiv pentru care consider ca trebuie sa fiu exonerat de orice culpa in relatia cu times.ro.

Voi preciza aici, for the record, cum se spune, adevarul: am fost indepartat din pricina atitudinii mele acide fata de Biserica Ortodoxa si fata de Guvern.

Sunt victima unui complot odios, insa va asigur ca lucrurile nu se vor opri aici.

4 Responses

  1. mult succes. sper sa se faca recolta la valcea!

  2. te pregatesti de 1 Aprilie?😀

  3. exonerat de orice presupusa culpa!

Leave a Reply

