Mircea Badea si Avensis

Domnul Mircea Badea are o poza in blog, cu o Toiota Avensis. (Da, ma, stiu ca nu se scrie asa). Deci… ce se-ntampla, Mircea sta cumva in poza aia. Nefiresc. Nu stiu exact ce face.
Ce faci Mircea acolo? Te caci pe Toiota?
Sunt nevoit sa fac o rectificare. Mircea si-a schimbat poza din blog, la sugestia mea. Bravo, Mircea, asta inseamna tarie de caracter. Sa mai schimbi cate ceva din cand in cand.

Se caca Mircea Badea pe Toiota Avensis?

Noua poza a lui Mircea cu Toiota Avensis

Ei, si ca tot intrai eu pe blogul lui Mircea…

Vad ca are numai poze cu baeti de baeti. Genu gay. Si mai are si poze cu femei. Ceea ce ar fi bine, ar mai tempera senzatia de gay. Numai ca pozele cu femei sunt la modul “Asa nu”.

Si, ca tot citii procesul verbal, aflai numele lui complet. Mircea Badea ar putea sa se recomande cam asa:

My name is Mircea Radu. Badea Mircea Radu. Ahahahaah! Ce funny sunt!!

7 Responses

  1. Ce “articol” CRETINOID !!! :))))) … scris de un papagal notoriu! Vezi ca se simte pana la mine mirosul de caca din pantalonii tai , blogaras parvenit , fa ceva util pentru noi si da-te cu capul de asfalt😉

    • Sa stii ca eu sunt un om foarte inteligent si foarte cult. Tu, in schimb, nu stii decat sa injuri.
      Si sa stii ca eu nu fac misto de Mircea Badea, pentru ca il iubesc. Foarte mult chiar.
      Dar tu nu ai inteles nimic. Uite, intreaba-l pe Mircea Badea daca e suparat pentru ce am scris aici si iti garantez ca va spune ca nu e suparat si ca lui ii place mult cum scrie amicul Canalie.
      Dar na… ce sa mai zic. M-am obisnuit cu atacuri de-astea, ale oamenilor care nu citesc printre cuvinte. Sa ai o zi minunata si, daca chiar tii tu neaparat, continua sa ma injuri.

      Si, daca observi tu mai bine, Mircea a schimbat poza cu Avensis, la sugestia mea.

  2. bine, mă! n-o fi articolul chiar cretinoid, că fiecare are dreptul la o opinie, dar de ce simţi nevoia să stâlceşti denumirea mărcii auto respectie? aici nu prea te-am înţeles. cât de spre mircea badea… bravo lui, cred că ia o căruţă de parale de la toyota. mi-ar plăcea şi mie dar, deh, eu nu-s mircea badea🙂

  3. Am scris asa ca sa nu fac reclama🙂

  4. canalia…ma mir cum de nu te ineci cu propria saliva… Cum e sa fierbi in sucul propriu>? copil virgin!

  5. :))
    Esti un bou.

  6. Bravo vouă!!!

Leave a Reply

