Canalia si Disfunctia Intestinala Acuta, Recurenta, Exploziva si Enervanta

Primele semne aparura duminica seara. O fierbere tectonica in intestinul gros.

Atentie. Urmeaza scene socante.

Fara sa-i pese de nimic, Canalia se culca. La 8 dimineata se trezi si-si dadu seama ca ceva e in neregula. Pe veceu avu o confirmare extrem de suparatoare. Dintr-un calcul cinic legat de curatenie, se duse in veceul de serviciu. Preocuparea lui era acum minimizarea pagubelor.

Alertati de seria de explozii, pompierii sosira dupa 20 de minute. Pe veceu, Canalia medita.

“Eu dormeam. In pat, langa Iepuru. Cum am reusit oare sa nu fac pe mine? Nu tin minte sa ma fi tinut. Deci, exista inca o minte in capul meu, care azi-noapte n-a avut altceva de facut decat sa ma impiedice sa fac pe mine. Dar de ce nu m-a trezit? Puteam rezolva atunci, pe loc. Inseamna ca trebuia sa ma lase sa dorm? E mai important somnul meu decat al lui?

Sau o fi zis ca daca ma trezeste ma sperii si fac pe mine, distrugand nu doar cearceafurile, patul, covorul, dar posibil si televizorul, si geamurile, si biblioteca?

Oare cand sunt eu treaz el doarme? Oare eu fac chestii pentru el?”

Constatand ca hartia igienica e pe terminate, Canalia intelese ca suferintele lui sunt departe de a se fi incheiat. Ramase preventiv pe veceu, citind in continuare Ziua Independentei, roman american. Precautia fu corecta. O noua serie de izbucniri intestinale, comparabile cu eruptia lui Krakatau.

Complet demoralizat, Canalia abia se tara prin casa. Reusi sa se imbrace, dar adormi pe canapea, epuizat.Ajunse intr-un final la munca, unde sade cuminte si scrie, fiindu-i frica sa se ridice.

6 Responses

  1. Thanks for sharing this with us!

  2. Genial :)) Sa spui cum a decurs ziua la munca, trebuie sa fi interesant :))

  3. Raportez, fara probleme pana in prezent. Din evenimentele majore ale zilei, mentionez 2 ridicari, urmate de exact 8 pasi, pana la cafetiera si inapoi.
    Chiar in acest moment ma pregatesc sa plec spre casa.
    Am sunat deja la Politie, sa elibereze traficul de pe strazile adiacente, in caz ca recidivez.

  4. Dragilor, am reusit!
    Am ajuns acasa cu bine. Situatia nu e tocmai roz, dar bate inspre, desi nu e atat de solida pe cat mi-as fi dorit.
    Dar, cu ajutorulul sfantului Saprosan, vom invinge!

Leave a Reply

