Serviciul de ecarisaj

La intrarea in sediu sunt in permanenta 6 caini. Vagabonzi, normal.

Pentru ca nu-i suport, pentru ca saptamana trecuta l-au atacat pe colegul Florin, pentru ca detest sa ma strecor, sa ma eschivez. Ma rog. Pentru ca detest toate astea, am sunat la ecarisaj.

N-am sunat cu speranta ca intr-o ora va sosi un echipaj aici sa ridice cainii. Nu. Nu sunt atat de imbecil. Am sunat din curiozitate. Oare ce se intampla cand suni la ecarisaj?

A raspuns o doamna. Mi-a spus ca in Bucuresti sunt 2 masini de ridicat caini. S-a aratat dezamagita ca nu-i aduc eu, ca sa fie sterilizati.

Mi-a spus ca unul din cei doi domni care fac munca de hingheri, pe cele 2 masini, e in concediu. Celalalt mai sta o saptamana.

Mi-a mai spus ca termenul de rezolvare e de 30 de zile.

Cat de inutil. Cat de stupid. Cat de rusinos. Cat de mizerabil ma simt ca traiesc in tara asta. Nu va puteti imagina rusinea pe care o simt in momentul asta. Furia si neputinta.

M-am gandit ca as putea sa otravesc eu cainii. Dar nu pot sa fac asa ceva. Nu pentru ca n-as vrea, ci pentru ca as putea omori vreun om.

Dar viata merge mai departe. Din toata rusinea si mizeria asta am reusit totusi sa scot ceva amuzant. Poate va place. Un articol despre caini si hingheri, in times.ro.

10 Responses

  1. Iubiti si cainii vagabonzi… spunea Mihai Constantinescu intr-un cantec…

  2. @AlteEgo: tu ii iubesti pe ei, insa ce te faci daca ei nu te iubesc pe tine?
    Cat de cool e sa fii fugarit de o haita de maidanezi?

  3. Ma ofer eu sa te ajut, care e zona, si niste elemente de identificare a javrelor te rog?

    Nu las urme :P

  4. Ţi-am zis ca te ajut, nu?
    Azi am lichidat unul… Mai am ;)

  5. @criserb never talk to me again.

  6. salut. aceeasi problema cu cainii vagabonzi o am si eu. o haita de vreo 20 de cainii aciuata in spatele blocului. seara e foarte periculos. poate poti lasa si un numar de telefon de la firma de ecarisaj,…eu am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic. multumesc anticipat

  7. Cred ca e inutil, oricum. Aici nu a venit nimeni.

    Iata adresa si numarul de telefon:

    BD. PALLADY THEODOR, Nr. 262, Loc. BUCURESTI, Sector 3, Jud. BUCURESTI, Cod poştal: 03226

    tel: 0213452740

    Succes!
    Daca reusesti, informeaza-ma, sa am si eu o bucurie.

  8. am fost muscata de un caine si nici o sansa sa dau de tel celor de la ecarisaj….. toti dau din umeri……….. unde traim?

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

