Mio Moov 200u

Ca sa am un sprijin la batranete, mi-am cumparat GPS. Se numeste Mio Moov 200u, are harta Full Europe, harta Romaniei e foarte detaliata, am gasit chiar si drumul spre Poiana Marului din Caras Severin. Are chiar si Turcia.

Initial s-a conectat destul de greu la sateliti, dar acum gata, stie unde se afla, a reglat singur ora. Iti spune cati km mai ai pana la destinatie, are in memorie benzinarii, hoteluri, atractii turistice, de toate.  Punctele de interes se pot activa sau dezactiva, in functie de ce nevoi ai tu pe moment.

Are in memorie si camere de supraveghere, radare fixe si asa mai departe. Te avertizeaza si cand depasesti viteza. Pana acum nu am gasit functia care afiseaza viteza de deplasare, dar nu e chiar asa de importanta, doar am afisaj digital pe bord.

Harta poate fi vazuta in 2 dimensiuni, dar si in 3 dimensiuni.

Are microfon, Bluetooth, slot pentru Memory Card.

Are mai multe limbi in memorie, inclusiv romana, voce masculina si feminina. Abia astept sa aud vocea feminina, sper sa fie Ioana.🙂

E cel mai ieftin Mio, costa 549 RON la Emag. Apropo, de pret, am cautat la mai multi furnizori si variatiile pretului sunt enorme. Aparatul costa 1200 RON la PCGarage, sau ceva de genul asta. Deci, mare atentie.

Mai intai am sunat la Emag, sa vad daca vine cu toate accesoriile, adica mufe USB, cablu de alimentare, suport parbriz. Doamna care a raspuns nu avea idee, asa ca m-am dus la Showroom, in Crangasi. Evident, avea de toate. L-am ridicat imediat.

Il voi testa maine, pana la Valcea. Sunt curios cum se descurca pe la tara, spre Manastirea Surupatele.

Nu, nu e un articol platit.🙂

7 Responses

  1. cool🙂 Unchiul meu are GPS, dar mergea ca … sper sa ai mai mult noroc🙂

  2. La cât de bine ştii tu tara si cât eşti de destept e posibil sa te dezamageasca🙂
    Sa-l folosesti sănătos si sa-l asculti, o sa te ducă unde vrei tu chiar dacă pe drumul lui😉

  3. Ce ar trebui sa fac ca sa te scot la un suc? Pari o gagica pe cinste!

    Daca vrei sa facem schimb de linkuri lasa-mi un mesaj in orice post. Te pup dulce!

  4. i-auzi canalie, pari o gagica pe cinste =))

  5. E drept, cam par.
    Draga Denis, poti sa ma scoti la suc cand vrei tu. Numai ca o sa fii destul de dezamagit sa descoperi ca sunt un barbat foarte frumos, puternic, destept si laudaros. Si gay numai in sensul propriu al cuvantului. Adica daca ar fi sa ma incurc cu vreo persoana gay, m-as incurca numai cu o lesbiana.
    Schimb de linkuri nu fac decat protejat.

  6. Am testat Mio Moov 200u si am observat urmatoarele:

    – a “regasit” rapid semnalul satelitilor la iesirea din pasajul de la Pitesti.
    – nu a avut ezitari, nu s-a “pierdut’ niciodata

    – daca ar fi sa merg pe strazile din Bucuresti, as merge extrem de incet, pentru ca harta e facuta in asa fel incat sa intelegi ce ti s-a intamplat, nu ca sa pricepi ce ai de facut.

Leave a Reply

