Daca doriti si aveti posibilitatea

Am citit la Criserb ceva-ceva, apoi, curios, am intrat pe blogul sursa, unde se prezinta povestea domnului Florin.

Iata povestea.

Ce am eu de spus:

– e foarte bine ca munceste

– m-a impresionat ca are grija de parc si de catei

– inteleg ca bea, dar se pare ca nu bea in nestire

– inteleg ca nu cerseste. De asta am decis sa scriu. Pentru ca in principiu eu ajut suficient aceste cazuri sociale, prin taxele si impozitele pe care le platesc, nu am facut pana in prezent niciun demers in a ajuta astfel de oameni. Dar, sa zicem ca am tras o alta concluzie in acest caz.

Ei, si acum…?

Veti citi in blogul Corinei unde il puteti gasi. Ce-ati putea face pentru el, e treaba voastra.

Leave a Reply

