Inglourious Basterds

Am fost la film, la Mall Plaza, la marea epopee a lui Tarantino.

Apreciez tehnica, ineditul scenariului, noua abordare a ideii de fictiune, costumele, muzica, prestatia lui Cristoph Waltz. Dar, ca intreg, nu m-a lasat paf. Ba, din contra.

Dupa GrindHouse, Basterds ar fi trebuit sa iasa altcumva. Cliseul adus la rang de arta, iata contributia lui Tarantino la cinematografia mondiala. Dar Basterds amesteca tehnica asta cu o mie de chestii absolut originale si de aici impresia mea de dezlanat.

Dar sa-i luam apararea.

Filmul dureaza doua ore si jumatate, cu toate ca s-a taiat foarte mult, din ratiuni de marketing si sanatate a spectatorilor. Dar se vede ca s-a taiat. Filmul putea tine 6-7 ore. Poate ca Tarantino ar trebui sa scoata si versiunea asta. Probabil mi-ar placea mai mult.

A, si ce era mai important de spus:

Este ultima oara cand merg la un cinematograf in Romania. M-am saturat sa traiesc cu perspectiva ca as putea fi arestat pentru lovire, vatamare corporala sau omor. Da, e vorba de telefoane, vorbit, mizerii si cocalari.

3 Responses

  1. Iti recomand Drive In, stai in masina si macar scapi de bruiajul cocalarilor😉

  2. Cocalarii trebuie poftiti afara de stuarzi!

  3. chestii tipice romaniei si mai ales bucurestiului;sunt timisorean da mai mare flegma si golaneala ca in tomberonul de capitala eu sincer nu am mai pomenit;misto film,ce mai;

Leave a Reply

