Pe-afara

Ce bou am fost, isi spuse Canalia cand veni pentru a sasea oara de la ora noua la munca si descoperi ca pentru a sasea oara e inchis pe-afara.

Ce bou am fost ca mi-am donat cheia unei persoane careia am considerat ca i-ar fi mult mai utila.

Nu e asa de rau, insa. Colegii din cladire trec pe langa Canalia si-l invidiaza, pentru ca arata asa, ca intr-un film, cu laptopul, pe scari, imbracat ca un yuppy. Cine stie ce face el acolo. Rescrie softul pentru alegerile prezidentiale, probabil. Ceva subtil, oricum.

Da, stiu ce-o sa-mi spuneti. Fa-ti cheie. Bine, imi fac. Dar pana atunci… mai scriu o stire, o chestie. E destul de comod pe scari.

5 Responses

  1. “Ce bou am fost ca am venit la noua la munca!”😀

  2. :)) Da. As putea sa lucrez si de-acasa, dar as pierde toata distractia.

  3. La mine e invers, vinerea daca mi se intampla sa am multa treaba, risc sa ma inchida vreun destept in firma la 6 punct.

  4. O combinatie intre noi doi ar fi angajatul ideal. Vine primul, pleaca ultimul.
    Sta pe-afara, pe urma e inchis la birou.

  5. Mi-a placut asta🙂

Leave a Reply

