Anca Boagiu s-a decis sa-mi scrie

Putina lume cunoaste relatia mea foarte stransa cu Anca Boagiu, senator PD-L de la sectorul 2. E momentul sa o fac insa publica, pentru ca am fost adanc miscat de indemnul ei scris, primit ieri, pe sub usa.

Anca ma cheama la revolutie, aproape, uitand ca partidul ei e la putere si ca daca am avea si noi o Bastilie, s-ar duce si ea acolo, printre primii, daca ar fi “sa ma scol”.

Mi-a prezentat indentia PD-L de a “aduce Europa si la noi acasa”. Cum va proceda PD-L? Nicio problema, Anca Boagiu imi expune pe larg masurile anvizajate.

Doua manifeste, tiparite pe acelasi tip de hartie cu buletinele de vot insoteau scrisorica Ancai.

Primul era discursul presedintelui Romaniei din 15 Septembrie, in fata camerelor reunite ale Parlamentului. Desigur, 15 Septembrie urmeaza sa devina o data de referinta in istoria neamului, similara cu 6 Martie.

Al doilea manifest era discursul primului ministru Boc. Ca sa intelegeti despre ce e vorba, manifestul se incheie cu “cresterea va fi chiar de 161%”. Chipurile ar fi vorba de o crestere a unor salarii, dar cifra mi se pare mai potrivita pentru a evidentia evolutia ratei somajului in 2010.

Ma rog. Sa revenim la relatia mea intima cu Anca Boagiu.

Mi-ar placea ca pe viitor Anca sa fie mai discreta. Mi-ar placea sa ma contacteze mai rar. Ii recomand chiar sa nu ma mai contacteze deloc. Stiu, voi suferi. Despartirea ma va ucide, aproape. Dar trebuie, Anca. Trebuie.

Leave a Reply

