Canalia=timespunctro. Jimerino+Animaloo=newdada

Jimerino, o sa las comentariul tau acolo unde e, ca sa vada toata lumea ce plasa ai luat.
Sa-ti explic.

Pe cine injura newdada? Pe timespunctro. Cine a fost primul care i-a luat partea doamnei ? Canalia.

Puneti semnul “=” intre timespunctro si Canalia si poate veti intelege si de ce l-am laudat pe Alex.

M-ati dezamagit, dar sa zicem ca sunt eu prea subtil. Sa zicem ca farsa e prea elaborata.

Voiculescu mi-a dat intr-adevar o bursa pentru ca a citit, a inteles si s-a distrat. Voi ati citit, dar n-ati inteles.

Jimerino a ales chiar sa-l jigneasca pe tata. Ca sa nu mai vorbesc de halul in care ati reactionat dupa comentariul meu de pe blogul lui Jimerino.

Da, inteleg de ce ati reactionat asa. Si eu sunt satul de imbecili care isi dau cu parerea in scris (daca miorlaielile alea se pot numi scris).

Numai ca uneori se intampla sa dati pentru un comentariu ca al meu, scris de genul de om care o ia peste picior pe newdada, iar ea nu-si da seama.

In situatia de fata, voi doi, Jimerino si Animaloo, sunteti egali cu newdada.

Sugestia sa scrieti despre ea vine tot de la mine, indirect. Speram la un articol mai amuzant decat cel despre Alex. Dar, din moment ce n-ati priceput, nu mai are sens. Putin ma intereseaza cat de …. e newdada in sinea ei, pe mine ma intereseaza mai mult cat de mult se rade de ea pentru ca o consoleaza Canalia cand o injura timespunctro. Now, THAT is funny!

V-am recomandat chiar pentru noua revista, Futezatorii, unde stilul vostru se potriveste perfect. Din pacate, acum trebuie sa revin asupra recomandarii, si sa-i transmit lui Radu ca sunteti niste imbecili care au luat plasa de la unul din autorii articolelor din times.ro, articole pe care zeci de mii de romani le cred inca adevarate. Jignirile voastre se inscriu in aceeasi categorie cu jignirile pe care le-am primit cand am scris articolul despre demolarea Sfinxului din Bucegi. Si voi intrati in aceeasi categorie de oameni care m-au jignit atunci.

Si da, Jimerino, sunt intr-adevar prostut. Prostut sa cred ca exista oameni cu care sa ma amuz. Poate ca nu sunt la fel de amuzant ca voi. Dar eu nu v-am jignit.

Cel mai trist e ca nici macar nu pot sa rad de voi, pentru ca mi-e rusine mie de imbecilitatea de care ati dat dovada.

Sa nu va mai prind pe blogul meu.

36 Responses

  1. Inteleg parerea ta, dar nu pricep ce caut eu in toata povestea asta;; te rog sa stergi numele meu si orice referire la mine; altfel voi fi nevoita sa apelez la avocati; e vorba de imaginea unui om, a mea pe care o manjiti cu noroi, gratuit;

  2. Esti doar un jeg s iti garantez ca vei avea probleme; ai ajuns pe pagina 1 in google, dar n-o sa scapi usor; o sa te fac sa regreti fiecare litera pe care ai scris-o despre mine; cat de cretin sa fii, sa scrii un asemenea articol?

    • Nu inteleg care e faza cu pagina 1 in Google. Cred ca faci parte din grupul acela mare de oameni care o ard pe net si cred in sfantul Google.
      Doamne fereste!
      De fapt, de ce dracu discut eu cu tine? Ia sa nu te mai prind pe blog.

  3. chiar esti o canalie si nu meriti decat sa fii chemat in istanta;

    • Bine, fata. Hai ca cedez. Nu meriti, asa e. Ai facut o prostie, nu trebuia sa fiu asa rau cu tine. O sa tai.
      Zi-mi exact ce te jigneste la articolul asta, sa scot frazele.

    • Am scos chestiile care banuiesc ca te deranjau. In acest moment, articolul nu mai are nimic jignitor la adresa ta.
      Dar sper ca imi permiti sa sustin ca n-ai priceput o chestie si ca s-a ras de tine. Asta nu e infractiune. Ca licentiat in drept, cred ca sunt in masura sa declar asta.

  4. o sa vezi tu luat peste picior si nu mai zic nimic;

  5. Canalie, ai comentat la mine pe blog si mi-ai zis prin mail ca tu esti canalia si m-ai implorat sa nu te mai fac de ras pe twitter; dar vei surprize neplacute;

  6. Articolele de pe Canalia sunt pamflete si trebuie tratate ca atare. :))

  7. Ma deranjeaza prezenta numelui “newdada” in titlul acestui articol penibil si in interiorul lui.

    Daca ai un minim de decenta, ca tot zici ca esti licentiat in Drept (ceea ce nu se vede deloc), sterge numele acesta din mizeria de articol-pamflet; hbar n-ai ce e ala pamflet si cum s scrie un pamflet … i-e “rusisne omenirii sa va zica voua oameni” …. daca nu , schimbam foaia;

    • Pe mine ma deranjeaza numele newdada in general. Nu mai sterg nimic, e dreptul meu sa am opinii. Nu vrei cumva sa sterg tot blogul? Ce, tu n-ai scris la tine pe blog despre mine?
      Ia schimba foaia, hai. Mie mi-a rusine ca vii pe-aici sa te faci in continuare de ras. Nu mai bine stai la tine pe blog si scrii miorlaieli?
      Ia termina cu amenintarile. Imi faci sila. Partea buna e ca imi faci si trafic. :))

  8. amu sa ma supar si eu.

    canalie ai fics 12.34 de sutimi de secunda sa stergi orice mentionare a numelui meu in acest blog altfel plang si lacrimez si pe urma sfantul serialcharlie iti va da un meil in care sa te informeze ca esti dat in judecata…

    • animaloo, astept mailul.
      Ador scandalul.🙂
      Am analizat cazul tau si consider ca ti-ai ispasit pedeapsa. Deci, prieteni. De sters, nu sterg. Imagineaza-ti doar ca am sters. Conteaza altceva?

  9. bine…tu ai cerut-o😀

    • See? This is fun.
      Anunta-l pe Jim ca il dau in judecata. Il da si tata. Tu ma dai pe mine, newdada pe toti la un loc, eu pe newdada si charlie ia toate onorariile, ca oricum actiunile se resping. =))

  10. incetati, incetati, o lume!!! fyi, reprezint pe loki, care da pe animal in judecata!!! e prea tarziu.

  11. ioi.
    poi si io amu ce fac?

    ma autoreprezint? si ii scriu meil lu canalia care canalie+tata scrie mail lu jimerinio care scrie meil lu chiarli care reprezinta pe loki

    sambag picioarele. am ametit.

  12. saraca newdada, nu-si da seama in ce cuib de viespi a intrat.
    De curiozitate, care mai e avocat/jurist? Facem o lista.

  13. ios programator bre…nus avocat.

    avocatii ie satan!

  14. Viespi cu grave probleme de comportament. =))
    Asa mai merge.
    Sa vina si Jim, da-l dracu. Animaloo, anunta-l ca-l iert, cu conditia sa spuna ca a fost prost.
    Mentionez ca nu v-am blestemat pe niciunul.

  15. hahaha. n-ai inteles inca faptu ca nu ne stim? doar ca neam bagat blogaristic in treaba cu pulitu de blogari🙂

  16. viespi cu grave probleme de comportament?????

    declar ca voi gasi un client sa te dea in judecata, canalie!

    nu spun pt ce, las’ ca aflati voi cand vine citatia, ilegalistilor!

  17. :)) Da, acuma chiar rad.
    Cat de random!!!! Da, domne. Barbatii e misto. Nu ca femeile nu ar fi si ele… mai putin unele. newdada, astea… =))

  18. canalie, dar
    “Esti doar un jeg s iti garantez ca vei avea probleme; ai ajuns pe pagina 1 in google, dar n-o sa scapi usor; o sa te fac sa regreti fiecare litera pe care ai scris-o despre mine; cat de cretin sa fii, sa scrii un asemenea articol?”

    mai stii tu art. 193 Cod penal, in calitatea ta de licentiat in drept? si zic, asta nu s-ar respinge.

    ahhhh … cum ajungeti voi toti la mila lu charlie, mah!!!

  19. Art. 193. – Amenintarea

    Fapta de a ameninta o persoanã cu sãvârsirea unei infractiuni sau a unei fapte pãgubitoare îndreptate împotriva ei, a sotului ori a unei rude apropiate, dacã este de naturã sã o alarmeze, se pedepseste cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendã, fãrã ca pedeapsa aplicatã sã poatã depãsi sanctiunea prevãzutã de lege pentru infractiunea care a format obiectul amenintãrii.

    Actiunea penala se pune în miscare la plângerea prealabila a persoanei vatamate.

    Împacarea partilor înlatura raspunderea penala.

    Newdada, eu zic sa ne impacam, ca Charlie pare sa vorbeasca serios. Una-doua iti tranteste un proces.

  20. Pe Jim l-as incadra aici: :))

    Art. 356. – Propaganda pentru rãzboi

    Propaganda pentru rãzboi, rãspândirea de stiri tendentioase sau inventate, de naturã sã serveascã atâtãrii la rãzboi sau orice alte manifestãri în favoarea dezlãntuirii unui rãzboi, sãvârsite prin grai, scris, radio, televiziune, cinematograf sau prin alte asemenea mijloace, se pedepsesc cu închisoarea de la 5 la 15 ani si interzicerea unor drepturi.

  21. charlie nu se pronunta decat in schimbul unui onorariu orar corespunzator.

  22. ba, pai daca nu furnizati informatia completa, eu de unde sa stiu unde sa ma prezint? mie imi trebuie mandat d-ala de aducere, vere. deci de la tarfa asta proasta mi-a aparut mie unu raul nustiucum pe messenger. tare. cica ma bate. e prima amenintare pe care o primesc, sunt atat de mandru. am intrat in randul oamenilor seriosi.
    canalie, nu recunosc nimic!

  23. raulgay22. asta e tare. prima mea amenintare vine de la un gay. astia vin cu dildou’ la scandal? sa aduc catuse, care e protocolul?

  24. ba, asta iar e gluma de-a voastra, futu-va-n cur! pai cum cacat, raulgay ma face “poponar” si zice ca ma bate? e prea de tot. hai, sariti cu marturisirea.

  25. bah. da io dece nu primesc amenintari cu bataia?

  26. esti rocker satanist si inspiri groaza. cred. nu stiu. mai da-te ca te si bat! bun asa?

  27. Vai de capul meu! S-a umplut blogul de satanisti, de poponari si de victime ale poponarilor care ameninta rockeri cu bataia. Doamne Maica Domnului!
    Dar banuiesc ca asta trebuie sa fie audienta unei canalii.

  28. pana aici! nu accept! te bat si pe tine!

Leave a Reply

