Youmago

Imi place sa cumpar lucruri, dar numai in cunostinta de cauza. Ma documentez inainte. Sun in 3 locuri. Cer detalii. Ii iau deoparte pe angajatii din showroom si-i intreb: ia zi, frate. Cum e? E pe bune, e smen? Face banii? E de pe vapor?

In general iau deciziile bune, in limitele bugetului, normal. Dar dureaza.

Numai ca am primit de la un prieten un link, spre Youmago. Unde se pare ca timpul meu pretios poate fi economisit. Pot sa caut online, rapid, strict la obiect. Imi plac lucrurile utile.

Inca nu mi-am facut cont, dar probabil o sa-mi fac. Mai multe detalii despre servicii, pe blogul lor.

One Response

  1. bunul simt nu ai cu sa ti- cumperi; jignesti gratuit oamenii si asta o sa se intoarca asupra ta, cand iti va fi luumea mai draga;

Leave a Reply

