Finca el Carcon

Şi nu voi ca să mă laud, doar să spun că sunt scârţari.

Aseară, in magazinul non-stop OK de pe Maria Rosetti, nişte francezi alegeau împreună cu nişte români (excelenţi vorbitori de franceză şi care probabil locuiesc în Franţa) nişte vinuri.

Mă aflam acolo pentru a cumpăra un vin, să serbez naşterea nepotului meu Luca. Mă puteţi felicita, da.

M-am dus direct la raionul cu Bordeaux-uri şi alte minuni mai scumpe. Francezii şi franţuziţii erau lângă mine, analizând subtilităţile etichetelor eternelor fantasme oenologice numite Beciul Domnesc, Vinul Vacalerului, Sânge de Bou, de Taur, Mulgfatar şi alte asemenea branduri aiuritice.

Trăgând cu urechea, înţelesei că se pregăteşte un fel de swing-party cu pahare. “Avem şi whisky. Hai să luăm şi o şampanie”. Ce şampanie credeţi că au luat? Da. Angelli. Făcută la fabrica de pe Iuliu Maniu, din gaz metan, prin sinteză.

Eu mi-am luat ce scrie în titlu. Deci, nu e nevoie să protejez eu economia naţională. Mi-o protejează francezii destul. Pentru că sunt cei mai mari scârţari ai planetei.

Leave a Reply

