Canalia cu hotii la usa

Sa va explic cum vad eu lucrurile.

La usa mea suna doi indivizi. Se prezinta. Buna ziua, ma numesc Hotul 1. Iar eu sunt Hotul 2. Unul e imbracat in rosu, celalalt in portocaliu.

Imi spun urmatorul lucru: domnule, noi suntem hoti si am venit sa-ti furam din casa. Dar, fii atent! Doar unul din noi iti va fura din casa si tu il vei alege!

Eu le spun: ia duceti-va voi dracului! Chem politia.

Apare un politist, care imi spune: domne, eu sunt Politia. Pe scari e Justitia, vine si ea incoace, ca se pare ca ne faci probleme. Tu nu pricepi ca trebuie sa alegi unul din hotii astia?

Eu zic: nu, domne. Nu pot sa aleg. Cum sa aleg sa vina un hot si sa-mi fure din casa? Am muncit, nu pot sa fiu furat chiar asa.

Hotii, Politia si Justitia imi spun in cor: daca nu alegi tu, aleg vecinii si pana la urma unul din noi tot iti va intra in casa si iti va fura lucrurile.

Asa ca eu zic: bine, domne. Daca nu se poate altfel, aleg eu unul din hoti, care sa imi intre in casa si sa ma fure. Dar vreau sa mi se raspunda la o intrebare. Singura intrebare pe care pot sa le-o pun.

CARE DIN VOI E DECIS SA FURE MAI PUTIN?

La intrebarea asta vreau sa-mi raspunda Basescu si Geoana inainte sa ma duc la vot. Cat ti-ai propus sa furi, Basescu? Cat ti-ai propus sa furi, Geoana?

Asta e singura varianta pe care o avem. Pentru ca atunci cand hotii vin impreuna cu Politia si Justitia, nu mai ai nimic de facut. Sau ati fi tentati, ca si mine, sa-i executati pe toti?

3 Responses

  1. Cum pot sa fac parte din categoria “Ii stiu”😛 ?

  2. Da, interesanta intrebare.
    Cativa de acolo sunt eu. Pe ceilalti ii cunosc personal, cu o exceptie: Mircea Badea.
    Cred ca erai si tu acolo, dar te-am scos. Sau nu? Nu mai tin minte.

  3. Memoria ii joaca feste Canaliei. Canalia fiind adepta metodelor naturiste de revigorare a memoriei urmeaza in continuare cura cu ceai de paducel fara succes se pare. Pana intr-o zi cand Canalia scarbita de gustul amar al ceaiului va lua doua pastile de lecitina(doza de soc) si isi va aduce aminte de maretia , grandoarea micului mogul in devenire pe care dintr-o eroare regretabila l-a scos din blogroll!

    Desi prezenta intr-un astfel de loc a Ziarului de Blog nu va imbunatati cu nimic considerabil traficul stralucitor, in devenire si destinul implacabil orientat catre succes al Ziarul de Blog, totusi va aduce un omagiu si un plus de respect micului mogul aka eu!

    Asadar draga Canalie iti ingadui cu marinimie sa ma adaugi inapoi in blogroll. Nu, te rog , nu vreau sa scrii un articol despre mine pe Times.ro, faima ce ma precede vorbeste de la sine! Iti interzic de asemenea cu tarie sa dai massuri tuturor din lista de YM prin care sa explici eroarea savarsita si sa iti exprimi ruga fierbinte de a ma vizita.

    Si DA, pentru simplul fapt ca am interferat cu tine fie si printr-un simplu comentariu, viitorul tau este asigurat acum:))

Leave a Reply

