Ce chestie, domnule…

Ieri (adica duminica, 6 decembrie, ziua in care romanii au votat presedintele) m-am culcat extraordinar de devreme. Mai precis, pe la 8 seara. Am adormit fara sa mai aflu rezultatul. Cine, cine? Cine a iesit?

N-am televizor, dar l-as fi sunat pe Radu.

M-am trezit tarziu. Nu stiam nimic.

Pe drum spre birou, treceam pe langa oameni. Imi spuneam: vezi? Ei stiu. Ei au aflat deja! Ei au televizor, s-au uitat, au aflat.

Ajung la birou, deschid computerul, intru pe Evz.ro. Ei, na. Care va sa zica, nu stia nimeni… Nici macar acum, ca e aproape sigur, nu e sigur. E inca in coada de peste.

Ce bine-am dormit.

3 Responses

  1. vai ce pacat si nu l-ai vazut pe Geoana -presedinte (cum topaia el si urla de bucurie) pt cateva ore :))

  2. Mda, asta merita vazut, intr-adevar.

  3. Doamne,ce-ai pierdut!!! Geoana topaind in reluare nu are acelasi farmec cu Geoana topaind in direct… :p

Leave a Reply

