Canalia cu margele

Am comandat 19 margele de la Pasiune de Margele, un magazin online de margele. Am optat pentru stilul Pandora, adica portelan lacuit, cu metal pe interior.

Astazi a venit coletul si mi-am confectionat deja bratara pe care planuisem sa mi-o ofer mie insumi cadou de Craciun. N-a costat foarte mult. Cam jumatate din cat costa o bratara din piele si inox, sau cu “influente tribale”. Dar ce sunt eu? Bosiman? Hotentot? Tunisian din lumea a treia?

Mi-am luat ceva extrem de dragut. Imi place si sistemul de prindere, foarte simplu si foarte inteligent. E un inel cu o tija prin el. Simplu, dar imposibil de desfacut accidental.

Magazinul ofera absolut toate uneltele si accesoriile necesare demararii unei mici afaceri cu margele.

Sunt foarte prompti, au sunat sa le confirm comanda, au trimis toate piesele… si inca ceva😉 Vedeti voi ce, daca va decideti sa comandati.

Eu zic ca ar fi un super cadou de Craciun pentru o prietena, mamica, surioara, matusica. Si unde mai pui ca veti confectiona chiar voi cadoul, chestie foarte distractiva.

Aveti foarte multe optiuni. Forma finala depinde doar de creativitatea voastra. Ganditi-va ce stil si-ar dori destinatarul cadoului, ce culori ii plac, ce pietre…

M-au binedispus margelutele. Si daca credeti ca glumesc si ca de fapt nu mi-am facut o bratara de margele, chiar va inselati. Din pacate nu am poza, dar o sa am si poza.

Si nu, nu e un articol platit.

Leave a Reply

