Vortexul perspectivei totale

Da, titlul e din Ghidul Autostopistului Galactic, carte pe care o citesc zilele astea.

Vortexul asta iti prezinta intregul univers, aratandu-ti exact unde esti si cat de mic esti. Din vortex iesi total bolnav mintal.

Ei bine, prin vortexul perspectivei totale am trecut si eu in dimineata asta. Citind blogul lui Criserb, cum fac zi de zi, cu religiozitate, de cand si l-a infiintat, furandu-mi ideea.

Am gasit un link spre un articol scris de o fata, care…. daca imi amintesc eu bine… mai intra din cand in cand si pe blogul meu.Fata asta, Maddy, a scris o poveste care m-a bulversat total. E ca si cum un extraterestru ar veni pe Terra si ar povesti exact lucrurile pe care le percepe el. Asa mi se pare povestea lui Maddy. Am citit-o ca pe un SF.

The plot, ca sa zic asa, e simplu. Maddy vinedin Arad la Bucuresti sa-si ia rochie de mireasa (felicitari, apropo). Experienta ei ma face sa-mi spun: “Interesant Bucurestiul asta. Sa ma duc si eu sa-l vad”.

11 Responses

  1. multumesc pentru link.
    o sa mai intru la tine pe blog hehe.
    sa nu ma injuri daca tu vei avea experiente neplacute🙂
    i`m a little alien heheh.

    • Pai eu stau in Bucuresti de 5 ani, am avut aproape toate experientele neplacute. Mentionez ca “aproape” a fost adaugat dupa ce pusesem punct frazei anterioare.

      Experiente placute am avut rar, dar am avut, recunosc.

  2. Vezi mai Canalio cate lucruri interesante afli daca ma citesti zilnic?😛

    Nu pot sa zic ca Bucurestiul este un oras urat, desi asta fac zilnic, nu cred ca el este de vina ca oras, de vina pentru toate partile urate sunt oamenii iar Maddy cu siguranta a dat aici numai peste provinciali🙂

    Felicitari Maddy pentru rochia achizitionata si sa auzim numai de bine.

    P.S. Am inteles ca nu vrei sa pui poza pe blog ca nu vrei sa fie vazuta de viitorul sot, dar poti sa dai un link aici pe blogul Canaliei (pe el nu prea-l citeste lumea😉 ) sa o vadem si noi. Dana, viitoarea mea nevasta, ca sa-i zic asa, isi cauta si ea rochie de cateva zile, ne-am hotarat sa facem nunta anu’ asta si na… e curioasa si ea😛

    • rochia asta am luat`o si arata si in realitate ca in poza.
      [http://magazine.zankyou.com/fr/wp-content/uploads/2009/02/hm-acajou-tulle-et-dentelle1.jpg
      depinde de gusturile danei, eu am vrut o rochie mare, de printesa, ca rochii drepte si ne-umflate pot purta si la alte ocazii dar asta e cam o data in viata (sper!).

  3. Si eu fac nunta tot anul asta. Bine, eu nu imi caut inca rochie de mireasa, dar banuiesc ca va sosi si ziua aceea.
    Foarte draguta rochia lui Maddy. Casa de piatra!

  4. iesi total nebun daca esti normal la inceput.
    daca te consideri buricul pamantului…..

Leave a Reply

