Badea, Morar si Buzdugan s-au facut de cacat

Am vazut aseara pe Antena 3 o mizerie pusa la cale de Mircea Badea.

Imi pare rau pentru Mircea, dar se pare ca a devenit bolnav mintal, probabil din cauza hartuirilor la care il supune Zoso.

Si, desi ma injur cu Zoso (destul de cordial in general), trebuie sa fiu de partea lui de data asta. Mai ales pentru ca de partea asta e si Piticu, pe care il respect foarte mult.

Acum, probabil ca stiti cum rade Piticu. Ciudat. Dar haios, zic eu.

Aseara, in emisiunea asta, Mircea Badea facea misto de rasul lui Piticu si faptul ca Zoso a facut nu stiu ce greseala (pentru ca manca ceva in timp ce vorbea).

Atacul l-a vizat si pe un alt individ ( nu mai stiu cum il cheama ), pe care unul din cei 3 magi ai pseudo-mediei l-a mistocarit aseara.

Deci, draga Mircea Badea, ai fost de cacat pentru ca ai facut misto de rasul lui Piticu. Punct. Nu trebuia sa faci asta.

Morar, ai fost de cacat pentru ca mi-ai folosit imaginea fara drept, cum ti-am explicat anterior. Astept sa-mi raspunzi la intrebare: care e boul? Tu sau Voiculescu?

Iar Buzdugan a fost de cacat cand mi-a furat cu buna stiinta articole, fara sa dea vreo sursa, fara sa spuna nimic, dandu-se amuzant si inteligent pe seama lucrurilor pe care eu le gandesc si le scriu.

2 Responses

  1. ba, n-am o parere despre ce zici tu aici, in afara de “la muie lu’ badea”, da’ pentru atata lucru nu m-as fi chinuit. da’ in dreapta, la articole recente, zice ca esti sinistrat si asta cred ca m-ar fi distrat, da’ sa moara fatalau’ de badea daca gasesc postul. cam astea.

  2. Sunt sinistrat, dar nu pot sa scriu despre asta, ca mi-e scarba.

Leave a Reply

