Trombon.ro, Fanfara Romaniei

As dori sa anunt oficial ca Times.ro se numeste mai nou Trombon.ro.

Nu, nu ne-a dat nimeni in judecata. Nici ziarul Times, nici Ministerul Apararii. Nu ne-a persectuat nimeni. Suntem in viata, liberi, sanatosi chiar. Eu, Radu, Livia, dar si colaboratorii care scriu pe site.

Am ales noua denumire pentru ca va scadea probabilitatea ca stirile sa fie luate de bune. De asemenea, e mai putin probabil sa primim comentarii in care suntem injurati ca mintim. Desi nu e inca exclus. Prosti sunt peste tot, numarul lor fiind depasit doar de cel al imbecililor. Da, stiu, sunt arogant, ca de obicei. Ce sa fac, cand stiu ce am in cap mi-e greu sa procedez altfel.

Planurile trombon.ro sunt mari. Lucram intens la continutul video. Sunt convins ca o sa va placa. Saptamana viitoare lansam prima productie adevarata. Fiti pe faza.

Credeti ca noua denumire e mai sugestiva? Va dati seama ca e un site de umor?

2 Responses

  1. e un nume slabutz dar cu potential🙂

    Cat despre partea cu prostii tocmai ti-am demonstrat ca nu tin cont de limite. Ha Ha!

  2. Conform principiilor de marketing, un nume foarte bun … dar pentru ce? Aceasta-i intrebarea.

Leave a Reply

