Adevarul despre Ionut

A aparut in sfarsit interviul cu mine in Adevarul, despre farsa Tahiti. La sectiunea financiar🙂 M-am dus repede sa-mi iau ziarul, sa nu pierd ocazia de a-l inrama. Si, ca tot m-am dus pana la chiosc, am luat si cartea de Jules Verne.

Drept urmare, Radu publica un articol numit “Adevarul despre Ionut“, in care apar niste poze cu mine, pana acum nedezvaluite.

Ma intrebati cum ma simt? Bine.

Daca as face-o din nou? Da.

Daca aceasta experienta m-a schimbat? Ei bine…. Stati linistiti, ca glumeam.

Ceva ma intristeaza totusi. Sunt injurat din toate partile. Si in Trombon.ro si in Adevarul. E normal?

2 Responses

  1. Eu mi-am spus parerea si pe trombon.ro. Nu stiu de ce dai accept la comentarii. Evident ca unii oameni sunt prea prosti sa formuleze o fraza corect gramaticala, ce pretentii mai poti sa ai la formarea de fraze logice, argumentate si coorente! Iar cand te injura niste oameni cu IQ de gaina, n-ai de ce sa te intristezi! E evident din ce mediu provin, iar trombon.ro nu cred ca li se adreseaza.

  2. there’s no such thing as bad press. don’t go jako on us now!
    ps: eu cred ca trombon.ro li se cam adreseaza🙂

Leave a Reply

