Meniu unguresc la restaurantul Christie’s

Pe Str. Aron Florian se afla restaurantul Christie’s. Imi place pentru ca e foarte aproape de domiciliul actual. Mai nou, imi place si pentru meniu.

Sa va explic.

Pana acum ceva timp, Christie’s avea un meniu italian, cu paste si alte minuni. Nu am nimic impotriva, dar peste tot dai de meniurile italienesti si niciodata nu am fost cu adevarat multumit.

Sincer, mancarea italiana servita in Romania nu are nicio legatura cu mancarea italiana pe care am mancat-o in Italia.

In schimb, altfel stau lucrurile cu mancarea din meniul unguresc pe care il ofera Christie’s mai nou.

Ca sa-i testez, am comandat pilonii principali ai mancarii unguresti: gulasul si papricasul.

Am comandat un bob-gulas, adica gulas cu fasole. Bun. Foarte bun. Mi-a amintit de fasolea cu afumatura gatita de bunica mea din Bihor. E remarcabil ca m-a facut sa-mi amintesc de ceva, de altfel. Cam asta e si scopul unei mancari adevarate si bine executate. Nu doar sa te hraneasca. Sa te si surprinda cu ceva.

Pentru ca un papricas fara galuste nu e papricas, chiar asta am comandat. Si parca eram din nou in Budapesta, pe malul drept, la restaurantul acela anonim, dar bine prezentat, unde am mancat cel mai bun papricas din viata mea. Pe locul doi ar fi cel din Odorheiul Secuiesc.

Vinuri de Tokai? Da, exista. Sunt scumpe? Nu foarte scumpe.

Ce mai au in meniu? Tot ce trebuie.

S-au schimbat chelnerii? Cel care ne-a servit era nou. A stiut chiar sa raspunda corect la Köszönöm szépen! In ungureste! Felicitarile mele.

Si am primit din partea casei o palinca foarte buna, o crema de jumari cu ceapa rosie si paine si o crema de branza cu boia.

Egészségedre !

One Response

  1. noua ne-a placut la st george, e pe la lipscani si e tot unguresc. super meniu, super servire (2 din 2 dati), un serviciu de masa absolut adorabil, am intrebat unde putem gasi si noi asa ceva..in ungaria normal. also, au lautari, d-aia adevarati😀

Leave a Reply

