Cele 100 de bloguri ale Canaliei

Nu glumesc deloc cand spun ca am 100 de bloguri, desi cei care aud asta sunt convinsi ca o spun doar ca sa sochez. Normal ca nu scriu pe toate, mi-ar fi imposibil. Nici pe acesta nu prea mai scriu. Poate din cauza noii mele faimozitati.

Cele 100 de bloguri sunt domenii. Am scris pana acum doar pe vreo 10 din ele. Fiecare are un stil propriu, sau o tema anume. Dar nu l-am continuat pe niciunul. Ceva nu merge.

Unele sunt utilitare, cum ar fi cutremure.wordpress.com. Sau rentatank.wordpress.com. La fel, dinportbagaj.wordpress.com.  Am un mic imperiu media imaginar. Le-am folosit pentru a crea o falsa sursa a stirilor aproape adevarate pe care le scriu zilnic pe trombon.ro.

Pe tzaran.wordpress.com scriu cand ma apuca o nostalgie mai puternica. Dar stilul a fost abuzat de clasici, fortati de imprejurarile epocii in care traiau. Apartin, din fericire as zice, secolului XXI.

Probabil ca imi iau mult prea in serios meseria de a scrie lucruri neserioase. Oamenii sunt inca avizi de informatii reale. In rest, ma simt ca si cum as fi ultimul om din lume care inca se mai joaca. Copil n-as zice ca sunt, pentru ca jocul copiilor are in el ceva atat de serios.

Am pierdut aproape complet vechiul stil al Canaliei. Mi-e greu sa revin la nebunia aceea si inca nu mi-e clar de ce. Poate ma incapatanez sa-mi inchipui ca sunt matur, sau sa cred ca atitudinea mea de atunci era in definitiv distructiva. Autoironia dusa pe culmile pe care am dus-o eu nu poate si sanatoasa, nu?

Conturarea personajului “Canalia” era pana la urma ambigua, ca sa nu mai vorbesc de personaj in sine. Realul si imaginarul isi cer fieare drepturile, separat. Orice imixtiune duce la o alterare a substantei fiecaruia. Dar sa termin cu filosofia.

Observ, deci, ca nu ma pot decide sa aleg niciunul din cele 100 de bloguri. E nevoie de unul nou ?🙂 Unul mai curat, mai sanatos ?

3 Responses

  1. Habar n-am. Citeste niste posturi din perioada de conturare a Canaliei si vezi daca-ti aduci aminte cam cum trebuia sa fie.

  2. Nu. E f. bun asta asa cum e.😛

  3. Se impune, inteleg, o operatiune de salvare a stilului … operatiunea “CANALIZAREA”.

    Sugerez sa te retragi, o vreme, la o manastire budista, unde, prin meditatie si post, sa iti cureti karma de ramasitele faimozitatii si sa iti regasesti adevaratul “eu” de canalie.

    Dupa care sa scrii despre experienta asta pe blog.

Leave a Reply

