Viata e suferinta

Dupa ce in iarna asta am fost sinistrat, din cauza minunatului sistem de scurgere a apei, din cauza instalatorului mult prea roman pentru a face o treaba ca lumea si din cauza izolatiei defectuoase, primavara asta a venit cu o oferta noua in materie de suferinte si cacaturi.

Am cerut sa se intrerupa livrarea de caldura. A doua zi s-a oprit si apa calda.

Dupa vreo saptamana s-a remediat, gratie fenomenalei prezente de spirit a administratorului de bloc, laudat fie numele lui si putrezi-i-ar familia de vie.

Dupa inca 24 de ore, iar a picat apa calda. De data asta s-a remediat mult mai repede. Adica am rezolvat singur problema.

Ieri, cand am ajuns acasa… la fel. Nu mai era apa calda. M-am dus jos in beci, am dat drumul la centrala, am facut putina curatenie in casa, de frustrare si nervi, am facut ceva bun de mancare etc

Seara, in pat, totul ok, un film bun. Abia ma simteam si eu mai linistit, mai calm. Cand… de-odata… se ia curentul!

S-a ars o siguranta dintr-un tablou aflat undeva pe o alta cladire. Deci nu in bloc. Am sunat la Electrica, au reparat azi-dimineata, in termenul de 12 ore.

Ca sa nu mor de plictiseala, am citit la lumina unei lumanari. Foarte romantic. Daca n-as fi baut un pahar de vin, m-as fi dus in oras. Dar, cand vin… vin toate.

Leave a Reply

