Parada fosilelor continua

Astazi, AC/DC. Concert istoric, zice Realitatea. Nu, baieti. Concert PREISTORIC.

Aud ca Cesaria Evora va face un efort si va concerta pana la urma si la Bucuresti.
Brandon Perry a fost.
Tiger One a dat tonul paradei fosilelor.
Van Damme isi face veacul pe la noi.
Madonna, care e vai de capul ei, n-a putut rata Bucurestiul.
Bolton vine des.
Cohen e indragostit de publicul roman, pregatit sa scoata teancul din buzunar pentru a-si adauga in CV “un concert extraordinar”.
Si Biux poate continua seria, chiar il invit. Imi scapa multi.

14 Responses

  1. Esti un retard si site-ul tau e de rahat! Cum sa te iei de aseminea nume mari ale muzicii! Ia sa te urci tu pe scena sa vezi ce usor iti ie!!!!! Frustratule! Ia canta tu ca Tiger one! Ia vezi poti?!

  2. Da, pot…

  3. Da, ma, cum iti permiti sa te iei de oameni in varsta care numa’ la sfarsitu’ carierei aud de Romania, a? Stai linistit, vine si Ozzy in curand (or so they say). Ma rog, asta daca nu moare de batranete intre timp…

  4. Da’ tu cine eşti? Ştiu. Tu eşti unul dintre cretinii care chiar cred că Inna a apărut în Billboard.

    • Da’ tu, cine ești?
      A, stai… nu mă interesează. Ești nimeni.

      • Da, băi, dar spre deosebire de tine nu m-am aruncat în afirmaţii despre alţii. Vorbeşti despre nişte oameni care sunt cunoscuţi în toată lumea că sunt fosile, tu fiind un nimeni. Oi fi tu verde ca prazul. Probabil asculţi Inna, Smiley, Lady Gaga şi Puya. Or fi ei actuali, da’ fac o muzică să te caci în ea.

  5. Băi, nici nu stiu cine e Inna. Smiley, Gaga si Puya, da, știu. De Gaga îmi și place, e foarte tare.
    Puya e cam cu … puya.
    Îmi plac Paraziții, foarte mult.
    Dar nu te grăbi să mă judeci. Eu fac trafic, creez zâzanie. Sunt indulgent și nu te înjur, pentru că știu că în sinea ta ești un individ ok, care ține la valori. Suntem de aceeași parte a baricadei, însă lasă-mi dreptul să critic pe oricine și orice, chiar dacă eu nu sunt un Plant (ca să nu zic Page).
    Chestia e că tu ai venit aici și m-ai făcut cretin. Pe altul l-aș fi înjurat. Dar m-am uitat pe blogul tău și am înțeles cu cine am de-a face. Nu același lucru l-ai făcut tu.
    Te surprinde cât de elocvent sunt? N-ar fi trebuit, dacă te-ai fi documentat puțin înainte.
    Nu ai idee cine sunt, nu mai da cu căcat așa ușor.
    Uite, comentariul pus de altcineva, mai sus, e în temă. Face mișto. Asta e ideea pe Canalia.
    Te iert.

    • Trebuie să recunosc că am băgat faza cu Inna tocmai ca să te ataci, ca să am cu cine să discut. Şi mie îmi place zâzania. Dacă spuneam că, din păcate, ăştia vechi ţin stindardul ridicat în materie de muzică păream prozaic. Dar ăsta e adevărul. Aseară, Angus Young s-a mişcat ca un titirez. Deşi are 55 de ani e încă viu. Sunt unii din vechea gardă care încă mai pot şi atunci ar trebui să arate ceea ce ştiu. Mai ales că vin rar pe plaiurile astea. Ozzy într-adevăr nu mai poate, dar şi dacă vine în baston mă duc să-l văd.
      Şi mie îmi place de Gaga. Mi se pare mişto ca femeie.

  6. Dar recunoaste ca astia sunt niste fosile. Sunt batrani, for chrissake!

  7. Intradevar, Gaga e cea mai tare. Madonna e preistorie. Defapt niciodata nu mi-a placut Madonna. Beyonce e diva perfecta, dar Gaga e diva absoluta.

    ACDC sunt cam fosile. Ce naiba.

  8. pfuai, ce scandal minunat a iesit aici.🙂

    adaug aerosmith, cranberries, si europe (astea da fosile! – la Tg Mures)

  9. Nu se poate!!! Europe?? Jurasic, frate!

  10. Jurassic Rock in Park

    sau

    Geriatric Fest

    ?

    la ce festivaluri te duci vara asta?
    🙂

Leave a Reply

