Ma lansez in afaceri

De 2 ani vroiam sa produc niste tricouri pentru Times/Trombon. Poate ca nu mi-am dat toata silinta.
Dar azi am decis sa comand 10 bucati, pe cont propriu.
Eram pregatit sa scot 500 RON din buzunar.

Pe urma, ce m-am gandit? Hai sa incerc sa le vand.
Cu un marketing agresiv pe Twitter si Facebook, cu mult tupeu si nonsalanta cu care ceream unor necunoscuti cate 10.000 de Euro pentru o Albea care nici macar nu era fabricata.

Si le-am vandut.
Am spus ca primii 30 de clienti le primesc la 49.99 RON. Dupa o zi am 12 comenzi.

Urmatoarele 30 le vand la 59.99, ca e criza.
Pana acum am profit zero, dar o cifra de afaceri buna si businessul creste. Ma gandesc sa diversific sloganurile si sa deschid un cont Paypal.

2 Responses

  1. si mai ai nevoie de un design atragator😉

  2. Ti le fac eu sub 4 lire bucata, doar calitatea materialului nu a fost super la cele pe care le-am facut cu 3.68 £ bucata. Probabil la 5 lire bucata se gasesc mai de calitate, gen fruit of the loom.

Leave a Reply

