Profesor de sofat?

Da. Profesor de sofat.

Dupa ce pe la 7 ani am fost intr-o Dacie izbita violent de un Trabant condus de un handicapat beat.

Dupa un alt accident, pe care nici nu mi-l amintesc prea bine (nu eram la volan).

Dupa ce am invatat sa sofez prin Bucuresti, la volanul unei dube de 3.5 tone.

Dupa cateva plimbari cu un Subaru STI (in dreapta, la volan fiind un pilot/copilot de raliu).

Dupa 80.000 km, mare parte prin afara Romaniei.

Dupa 2 tamponari provocate de mine (cu magnifica mea decapotabila cu un cilindru de frana fisurat).

Dupa o tamponare pe Calea Victoriei (lovit din spate de un Ford Connect – in aceeasi decapotabila).

Dupa ce am vrut sa o imping pe o cretina in sant (mergand in paralel cu ea, ca in filme).

Dupa ce am fost injurat, flashuit si depasit la vale pe linie continua de bunicute pe serpentinele de langa Cannes.

Dupa Toscana-Salonta in 17 ore.
Profesor la volan

2 Responses

  1. waa…decapotabila aia! now that was a funny car😀

  2. O, da!
    Fun, fun, fun! :))

Leave a Reply

